AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Jeg skal ut og reise og skal bo på hotell i 1 uke Har en del sexleketøy som fleshlight og en stor naturlig dildo som ser ut som en ekte kuk. Har vært ute og reist før og bod på hotell over lengre tid og glemt helt ut at dildo og fleshlight har ligget helt åpenlyst. Har en tendens til å ikke tenke på at andre skal inn på rommet å vaske,er det krise og skikkelig ille å ikke bry seg om leketøy ligger fremme på nattbordet og fleshlight henger til tørk i dusj Anonymkode: 3adad...469
ajarRun Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Hva er du redd for? at stuepiken bruker dildoen din? 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Hva er du redd for? at stuepiken bruker dildoen din? Nei det må hun bare gjøre,det jeg lurer på om det er uhøflig og ekkelt av meg og ikke gjemme utstyret bort Anonymkode: 3adad...469
frk91 Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 Synes ikke det er direkte uhøflig og ekkelt, men jeg mener at man ikke trenger å dele sexlivet sitt med utenforstående(som feks renholdere på hotell). Derfor bør du kanskje legge utstyret ditt i kofferten neste gang du er på hotell. Hvis du derimot har lyst til å vise hvor sykt kul og seksuelt liberal du er, så kan du gjerne la leketøy ligge og slenge på rommet. 9
Sugerøret Skrevet 4. april 2016 #5 Skrevet 4. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ut og reise og skal bo på hotell i 1 uke Har en del sexleketøy som fleshlight og en stor naturlig dildo som ser ut som en ekte kuk. Har vært ute og reist før og bod på hotell over lengre tid og glemt helt ut at dildo og fleshlight har ligget helt åpenlyst. Har en tendens til å ikke tenke på at andre skal inn på rommet å vaske,er det krise og skikkelig ille å ikke bry seg om leketøy ligger fremme på nattbordet og fleshlight henger til tørk i dusj Anonymkode: 3adad...469 Flir .... leste overskriften og lurte jo på om du var redd du måtte dele den med hele hotellet.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #6 Skrevet 4. april 2016 Du skriver morsomt, men har du ikke noe bedre å skrive om? Fikk meg i alle fall en god latter, så takk Anonymkode: dc4aa...256
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #7 Skrevet 4. april 2016 Jeg syns det er frekt. Særlig hvis du skal til et konservativt land. Anonymkode: 2209a...33e
Mons Skrevet 4. april 2016 #8 Skrevet 4. april 2016 Fyyy skam deg. Du tar ferie en uke, og så kan du ikke unne sexleketøyet det samme. Helt psyko 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #9 Skrevet 4. april 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er frekt. Særlig hvis du skal til et konservativt land. Anonymkode: 2209a...33e Skal bo på hotell i Trondhjem Anonymkode: 3adad...469
stan Skrevet 4. april 2016 #10 Skrevet 4. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal bo på hotell i Trondhjem Anonymkode: 3adad...469 Der er vel alle rom utstyrt med dildo. 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #11 Skrevet 4. april 2016 Spørsmål; hvordan henger man forresten en fleshlight til tørk i dusjen? Anonymkode: dc4aa...256
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #12 Skrevet 4. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmål; hvordan henger man forresten en fleshlight til tørk i dusjen? Anonymkode: dc4aa...256 Du tar ut innmaten og stikker den mellom blandebatteri og dusjvegg så henger den der og drypper vannet av seg etter den er vasket:) Anonymkode: 3adad...469
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #13 Skrevet 4. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du tar ut innmaten og stikker den mellom blandebatteri og dusjvegg så henger den der og drypper vannet av seg etter den er vasket:) Anonymkode: 3adad...469 Takk for svar! Ler høyt her jeg sitter! igjen, takk! Anonymkode: dc4aa...256
Purple Diamond Skrevet 4. april 2016 #14 Skrevet 4. april 2016 Synes folk kan legge slikt i kofferten. Tipper de som vasker hotellrom ser litt av hvert, så de kan vel skånes for det som skånes kan ;-)
Druid Skrevet 4. april 2016 #15 Skrevet 4. april 2016 1 time siden, Kårky skrev: Flir .... leste overskriften og lurte jo på om du var redd du måtte dele den med hele hotellet. Du tok meg : jeg har en gammel kompis som er hyperskrulle som jobber på hotell... Jeg kunne bare se han ha for meg.... og vi snakker trøndelaget!!!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #16 Skrevet 4. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du tar ut innmaten og stikker den mellom blandebatteri og dusjvegg så henger den der og drypper vannet av seg etter den er vasket:) Anonymkode: 3adad...469 Kan du ikke riste den slik at det meste av vannet forsvinner fra den, og deretter tørke den godt med en håndduk og legge den i kofferten? Det kan også tenkes at den er i veien for renholdspersonalet når de skal vaske dusjen og resten av badet. En annen viktig ting er at rengjøringspersonalet kan synes at det er både ekkelt og urenslig at du har den fremme. Kanskje de til og med blir redd for å bli smittet av noe om de kommer borti den Anonymkode: e6556...fe2 1
candykiss Skrevet 4. april 2016 #17 Skrevet 4. april 2016 Jeg har jobbet som stuepike og har sett det meste. Var ofte jeg fant dildoer og annet sexleketøy ligge og slenge, gjorde ikke noe stort ut av det annet enn å flire litt for meg selv. Eneste "problemet" var at om dildoen lå I sengen så måtte man jo flytte på den slik at jeg fikk redd opp sengen, la den bare pent og pyntelig på nattbordet
Sugerøret Skrevet 5. april 2016 #18 Skrevet 5. april 2016 17 timer siden, Druid skrev: Du tok meg : jeg har en gammel kompis som er hyperskrulle som jobber på hotell... Jeg kunne bare se han ha for meg.... og vi snakker trøndelaget!!! alle skal få ?? Hahha
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #19 Skrevet 5. april 2016 17 timer siden, candykiss skrev: Jeg har jobbet som stuepike og har sett det meste. Var ofte jeg fant dildoer og annet sexleketøy ligge og slenge, gjorde ikke noe stort ut av det annet enn å flire litt for meg selv. Eneste "problemet" var at om dildoen lå I sengen så måtte man jo flytte på den slik at jeg fikk redd opp sengen, la den bare pent og pyntelig på nattbordet Hvor ofte fant du brukte strømpebukser som var kastet,har alltid lurt på dette Anonymkode: 3adad...469
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå