Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Aaaargghh! Er så irritert!!

Det har seg sånn at min mann har begynt i ny jobb. Han måtte da få opplæring av den som har hatt denne jobben. Opplæringen har vært denne uken og i dag var siste dagen. Da skulle hun som har jobben gå ut i sykemelding.

Tidligere denne uken spurte hun min mann om han var gift, noe han selvfølgelig bekreftet. Hun stilte flere spørsmål og etterhvert når hun begynte å snakke om sitt eget liv, så begynte hun å gråte!

Hun fortalte da at hun var ulykkelig i ekteskapet og at mannen ikke var så snill.

Min mann som er veldig forståelsesfull av natur og tidligere har hatt en rådgivende jobb, lyttet til henne og prøvde å komme med forslag på hva hun kunne gjøre. Han forklarte henne at det er hennes manns oppgave, som hennes ektemann, å støtte henne, gi henne komplimenter osv. (dette var noe av problemene mellom dem).

Det er jo en kjent sak at dersom man har det dårlig hjemme (og kanskje har hatt det lenge) er det lett for å bli veldig betatt ute dersom man først møter en som viser forståelse, en som gidder å høre på deg og som oppmuntrer deg. Det er lett for å misforstå og legge ting i som ikke er der!

Det jeg da synes er veldig rart, er da at hun i dag (den dagen som skulle være hennes siste dag der) sier at de snakkes på mandag! ???

Hvorfor i all verden skal hun komme på mandag? Min mann har fått opplæring i alt på jobben og hun får sykepenger fra mandagen av! Hvem er det som går på jobb når man er sykemeldt og man absolutt ikke trenger? Spesielt siden hun er så syk at hun så vidt kom seg igjennom dagen i dag.

Kanskje jeg er veldig mistenksom her. Og jeg vet at jeg kan stole på min mann, men det er noe med når kvinner begynner å gråte. De gjør det veldig ofte dersom de ønsker å oppnå noe. Og hvis de ønsker at mannen skal beskytte dem og vise omsorg.

Den jobben som de gjør er veldig slik at de blir gående alene og får snakket mye sammen, så hun føler sikkert at hun har blitt veldig godt kjent med ham.

:evil:

Er jeg overfølsom eller ville dere også reagert?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er du sikker på at hun ikke bare sa det av gammel vane? At hun ikke tenkte over at hun ikke skulle på jobb når hun sa det.

For hvis hun virkelig skal på jobb er det jo noe veldig rart hvis jeg har skjønt innlegget ditt riktig. Nemlig at mannen din skulle overta jobben hennes. Da er det vel ikke plass for begge to der. Og for det andre...er du sykemeldt..ja så er du sykemeldt. Da har man jo ingenting på jobben å gjøre.

Merkelige greier....

Skrevet

Tror de færreste menn synes gråtende kvinner er noe særlig stas.. Hun fremstår ikke som spesielt attraktiv, så skjønner ikke at du er bekymret.

Men hva sier mannen din til dette? Det er lov å snakke sammen vet du...

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei hun sa det ikke av gammel vane, for da han reagerte, så bekreftet hun at hun kom. Og han tenkte: vel, bare jeg får betalt så gir jeg blaffen.

Når det gjelder at vi bare kan snakke sammen, så har vi gjort det. Problemet er bare at min mann er litt naiv når det gjelder andre damer. Han tror at når han har gifteringen på, så vil alle damer holde seg unna. :hoho:

Jeg har sagt at han må slutte å være så naiv. Han har jo sett flere tilfeller der gifteringen bare blir oppfattet som bare en ekstra utfordring.

Han mener at han bare har gitt henne noen gode råd og ferdig med det.

Mens jeg liker ikke tanken på at han så naivt går rundt der og tror at hun ikke mener noe mer, mens hun kanskje har sine skumle planer..

Skrevet

Så lenge du vet hvor du har din mann, så bør det ikke være noe problem.

Han bør selv være mann nok til å sette grensene overfor denne damen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi snakket om det igjen nå. Han sa at jeg har ingenting å frykte. Han sa at han hadde fortalt denne damen at han følte seg så heldig som hadde meg som kone, at jeg var den nydeligste damen i verden og at han var såå stolt av meg og av å være gift med meg. :hjerter:

Så ok. Jeg var nok litt for hårsår. :)

Skrevet

Du er ikke alene om sånne tanker.

Jeg har i løpet av det drøye året jeg har "vanket" i dette forumet, stadig latt meg overraske av jenter/kvinner som er redd for å miste mannen sin til den første og beste som viser ham interesse.

Hva er det med selvtilliten deres, jenter?

Skrevet

hun kan jo ha så mange "skumle tanker" hun bare vil, og mannen din kan være så naiv å ikke forstå at hun har nettop det, så mye de bare vil... for så lenge han ikke er så DUM at han faktisk lar henne ta for seg uten å nekte henne det, så er det jo bare hun som ender med skjegget i postkassa?

kvinner kommer ikke langt med verken tårer eller skumle tanker så lenge ikke mannen henger seg med på utroskapen!! :wink:

og skjer det noe utover hva han vil, og han gjør alt han kan for å motsette seg at noe seksuellt skjer uten hans samtykke, så er det voldtekt vettu!

:wink: lykke til, og heldig er du som har en mann som ser på deg slik din mann gjør. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror ikke du har noe å frykte: Mannen din har tydeligvis fortalt deg alt dette, hadde han hatt noe å skjule hadde du ikke visst noe om det. Og, det er ikke alle menn som kaster seg rundt alt som byr seg (bokstavelig talt ;))

Skrevet

Jeg tror heller ikke at du har noe å frykte. Men kanskje mannen din har det?? Ser nå for meg at hun er en slik klengete halvgal dame, som aldri kommer til å la ham være i fred. (Endelig noen som lytter til meg!!! :eeeh: )

Han må nok forberede seg på å sette klare grenser og kunne avvise henne. Og hva er det hun er sykemeldt for? Psyken??? Hun må jo være ganske ustabil som tømmer seg slik ovenfor fremmede personer på jobben.

Skrevet

Pust lettet ut... Høres ikke ut som om du har noe å frykte fra mannen din. Damen blir nok mer av et irritasjonsmoment enn en "fristerinne" høres det ut som. :wink:

Dessuten er det jo grenser for hvor mye hun kan være på jobb når hun faktisk er sykemeldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...