Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2004 #1 Skrevet 22. oktober 2004 Kom nett heim etter å ha sett UNO på kino. Den var fæl.... Gråt meg gjennom halve filmen, og jammen gråt eg ein del etter eg kom heim også.... Forstår ikkje kvifor eg reagerer så sterkt på slike ting, men eg har store problemer med å sjå så sterke valds-scener.... Er på gråten enno..... Er nokon andre som har det sånn også, eller er det berre eg som er veldig rar...? Uff, er nesten flau eg... Blir ei stund til neste gong eg ser ein slik film igjen, i alle fall.....
*Lene* Skrevet 23. oktober 2004 #2 Skrevet 23. oktober 2004 Kom nett heim etter å ha sett UNO på kino. Den var fæl.... Gråt meg gjennom halve filmen, og jammen gråt eg ein del etter eg kom heim også.... Forstår ikkje kvifor eg reagerer så sterkt på slike ting, men eg har store problemer med å sjå så sterke valds-scener.... Er på gråten enno..... Er nokon andre som har det sånn også, eller er det berre eg som er veldig rar...? Uff, er nesten flau eg... Blir ei stund til neste gong eg ser ein slik film igjen, i alle fall..... Hei! Så Uno for noen uker siden, og jeg syns filmen var utrolig bra! Tankebekkende, og utrolig reell!! Dette skjer faktisk daglig i Norge. (Slike historier altså) Filmen var sterk, og jeg syns ikke du er rar som reagerer på den. Reagerte selv jeg! Ikke noe å være flau over Veslo!
-Fisken- Skrevet 23. oktober 2004 #3 Skrevet 23. oktober 2004 Skjønner deg godt, Veslo. Jeg har flere venner som er i en sånn posisjon. Det er desverre mange gjenger og mye vold ute å går. Sånsett hver det verre å være gutt enn jente. Jeg syntes filmen var veldig sterk. Den beskrev godt hvordan det er å være ung nå til dags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå