tuji Skrevet 17. juli 2002 #1 Del Skrevet 17. juli 2002 Slettet. Denne kuren så ikke sunn ut. Også med tanke på de med spiseforstyrrelser. Hege (mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 17. juli 2002 #2 Del Skrevet 17. juli 2002 Hva slags kosthold er dette her, skal dere på romferje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 17. juli 2002 #3 Del Skrevet 17. juli 2002 Hmm, er det Norgeskuren?? Husker mine foreldre gikk på noe sånt for to år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eline Skrevet 17. juli 2002 #4 Del Skrevet 17. juli 2002 Dette er det dummeste jeg har sett. Er dette en slankekur, vil jeg heller gå opp 20 kilo enn å følge den. Har noen fortalt deg om ernæring? Eller vanlig, jevn aktivitet, daglig mosjon og ellers et normalt variert kosthold i normale mengder? Det får være grenser for selvpining. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. juli 2002 #5 Del Skrevet 17. juli 2002 Hei Tuji. Ojj den var lang. Har hørt om den før. Skal printe den ut å se om jeg klarer den. Takker og bukker :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. juli 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 18. juli 2002 Enig, Hege. Jeg tenkte ikke så langt. Det er absolutt ikke alle som bør gå på denne slankekuren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 18. juli 2002 #7 Del Skrevet 18. juli 2002 Alt i orden, Tuji! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå