AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Jeg har veldig lyst til å reise til Latin-Amerika i sommer, men må i så fall reise alene og er litt usikker på om jeg skal kaste meg ut i det. Jeg har ikke noe problem med å reise alene på kortere turer, men flere uker har jeg ikke pleid å reise på egen hånd. Latin-Amerika er også nytt for meg. Noen (jenter) som har gjort det, og som har lyst til å dele tips? Tar også gjerne imot innspill fra andre om hva dere tenker. Er mest bekymret for at det skal bli kjedelig på kveldstid og for at det da kan være ubehagelig å gå ut for å spise og slikt alene da. Anonymkode: 54ac9...bc4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Det høres spennende ut Jeg dro på en lignende tur i vinter, til Costa Rica. Noe var veldedighetsarbeid via Kilroy, også kjente jeg noen jeg kunne bo hos i Tamarindo i Costa Rica. Har vært der før og det var AMAZING! Var i San Jose noen dager alene, og selv om det er kjent som en skummel by var det helt ufarlig. Ble kjent med veldig mange folk! Tok også spansk- og surfekurs, var veldig sosialt. Har vært i Nicaragua også, trivdes godt der. De har lignende tilbud der også faktisk, men er litt mer "farlig" der. Bortsett fra byen Granada, der det bor mange nordmenn som studerer. Panama, Chile, Uruguay og Argentina er ellers land jeg har hørt er ganske trygge. Mexico og Panama er også helt fantastiske land Som kvinne så er det greit å ta en del forhåndsregler, og stor fordel om du kan spansk. Anonymkode: 82c55...b47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå