AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Har mørk laminat på gulvet i stue og på kjøkken og dette blir skjoldete ved vask. Hva kan jeg bruke for å unngå det? Anonymkode: 434ae...06a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Vask med vann og salmiakk 🤗 Anonymkode: e74b5...b01
Pinkee Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Jeg bruker rent vann og micromopp, og tørker godt med en ren en til slutt.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Hvis gulvene blir skjoldete bruker du enten for mye vann eller for mye vaskemiddel. Ved 20 grader i lufta skal gulvet være helt tørt innen et minutt, er det ikke det har du brukt for mye vann. Moppen skal være helt oppvridd uten å dryppe, helst sentrifugetørr. For mye vaskemiddel vil også skape skjolder. Strengt tatt trenger du ikke vaskemiddel til gulvvasken hvis huset er normalt rent. Støvsug før du vasker. Jeg bruker en liten dråpe zalo i vaskevannet. Skjelden jeg bruker grønnsåpe eller andre vaskenidler, det bruker jeg heller til støvtørk. Men cluet er ikke bruk for mye vann, og vask jevnt, ikke hulter i bulter overalt, start i ene enden å vask deg utover. Anonymkode: 812c0...7b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå