AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1 Del Skrevet 4. april 2016 Vi er 2 voksne og en liten en på 1 år . Helst et bra og renslig hotell i selve sentrum. Btw jeg har bodd på le meridien nice før men der koster det 11000 for 4 dager denne gangen og det er jo helt sykt:/ På forhånd takk for hjelpen Anonymkode: 40c0d...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 4. april 2016 #2 Del Skrevet 4. april 2016 Kan anbefale dette hotellet: http://www.le-grimaldi.com/ Gåavstand til sentrum og verdens koseligste restauranter rett ved siden av! Veldig hyggelige de som jobber på hotellet, store rom og gode senger. Stille beliggenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #3 Del Skrevet 5. april 2016 Jeg bodde på Hotel du Suede i fjor sommer, og var godt fornøyd med det. Det ligger smakk midt i sentrum. 100 m fra strandpromenaden, og rett inn en sidegate fra hovedgågaten. Det er støyisolerte vinduer, og jeg hørte ikke en lyd utenfra, selv med så sentral beliggenhet. Du rusler bort til gamlebyen på fem minutter, og kollektivtransport stopper noen meter nedi gaten. Anonymkode: 13d99...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå