AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Herregud hvorfor blir ikke sånne jævler tatt og skutt og avstraffet. fuckings hemmelig brorskap som lemlester kvinner. NÅ er jeg så JÆVLA LEI ALT KVINNEFIENDTLIG OG ONDT I SAMFUNNET OG DET VERSTE ER AT DET ALLTID ALLTID ALLTID HAR VÆRT SÅNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FAEN ASS. FUCK DE FOLKSA SKULLE ØNSKE DET VAR AKKURAT SÅNN HER: NO MORE DOE WILL BE MADE UNLESS IT IS SUPPLIED BE THESE EVIL MAN HOES. Anonymkode: adfdf...fbe
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Du kan jo alltids skrive en oppfølger, hvor alle folka du hater får sin velfortjente straff. God sengelektyre. Anonymkode: be53c...58f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo alltids skrive en oppfølger, hvor alle folka du hater får sin velfortjente straff. God sengelektyre. Anonymkode: be53c...58f jeg svarer ikke folk som tar i bruk ordet lektyre. gå og inka org deg et annet sted. Anonymkode: adfdf...fbe
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #5 Skrevet 4. april 2016 Snakker du om boka? Boka som er skrevet av en kvinnelig forfatter til sin elsker? Det er en fetisj bok. Ikke en bok om undertrykkelse av kvinner. Liker du ikke BDSM er ikke dette boka for deg. For O er det livet hun lever i boka det livet som gir mening for henne. Anonymkode: 2a60f...892 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #6 Skrevet 4. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud hvorfor blir ikke sånne jævler tatt og skutt og avstraffet. fuckings hemmelig brorskap som lemlester kvinner. NÅ er jeg så JÆVLA LEI ALT KVINNEFIENDTLIG OG ONDT I SAMFUNNET OG DET VERSTE ER AT DET ALLTID ALLTID ALLTID HAR VÆRT SÅNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FAEN ASS. FUCK DE FOLKSA SKULLE ØNSKE DET VAR AKKURAT SÅNN HER: NO MORE DOE WILL BE MADE UNLESS IT IS SUPPLIED BE THESE EVIL MAN HOES. Anonymkode: adfdf...fbe Litteraturkritikk på høyt nivå, dette. Anonymkode: c17fb...050 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #7 Skrevet 4. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Snakker du om boka? Boka som er skrevet av en kvinnelig forfatter til sin elsker? Det er en fetisj bok. Ikke en bok om undertrykkelse av kvinner. Liker du ikke BDSM er ikke dette boka for deg. For O er det livet hun lever i boka det livet som gir mening for henne. Anonymkode: 2a60f...892 Klart det er undertrykkelse, all seksualitet som ikke samsvarer med TS sin er jo det. Kvinner som liker noe annet vet bare ikke sitt eget beste, og er indoktrinert av mannssamfunnet. Anonymkode: c17fb...050 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #8 Skrevet 4. april 2016 Boka handler om TORTUR OG SLAVERI. LES SELV. JEG DRITER I DERES NEDLATENDE KOMMENTARER OG ANG HVA JEG VILLE GJORT MED DET ONDE BRORSKAPET VILLE JEG BARE SKUTT DE SÅ NO MORE EVIL EVAPORATES FROM THEIR EVIL BRAINS. JA TROR HUN VAR TORTURSLAVE FRIVILLIG JA ÅH MÅ RONKE TIL DEG SÅ JEG KAN FÅ MEG EN BSDM ORGASME. FUCK DERE ALLE SAMMEN SERIØST. JEG ER A..L.L..E.R.G.I.S.K MOT ONDSKAP I ALLE FORMER. JEG FÅR ALLERGISK ANFALL. Anonymkode: adfdf...fbe
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #9 Skrevet 4. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litteraturkritikk på høyt nivå, dette. Anonymkode: c17fb...050 lol. hoes before bores. 4 ever. Anonymkode: adfdf...fbe 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #10 Skrevet 4. april 2016 Boken er skrevet av en KVINNE. Hvis du ikke liker/forstår/aksepterer BDSM og underkastelse ikke er noe som tenner deg les en annen bok. Anonymkode: 2a60f...892 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #11 Skrevet 4. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Boken er skrevet av en KVINNE. Hvis du ikke liker/forstår/aksepterer BDSM og underkastelse ikke er noe som tenner deg les en annen bok. Anonymkode: 2a60f...892 DET ER EN SANN HISTORIE OM SLAVERI OG TORTUR OG LEMLESTELSE. ALLE SOM LESER DEN BURDE OGSÅ SKYTES DA SÅNN FERDIG. Anonymkode: adfdf...fbe
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #12 Skrevet 4. april 2016 Siste gang jeg svarer siden jeg mistenker du er et troll. Det er en erotisk roman (fiksjon) skrevet av den franske forfatteren Anne Desclos. Jeg liker romanen og har den i bokhylla. Anonymkode: 2a60f...892 1
cherry blossomed. gone. Skrevet 4. april 2016 #13 Skrevet 4. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siste gang jeg svarer siden jeg mistenker du er et troll. Det er en erotisk roman (fiksjon) skrevet av den franske forfatteren Anne Desclos. Jeg liker romanen og har den i bokhylla. Anonymkode: 2a60f...892 SISTE GANG JEG SVARER FORDI JEG SPYDDE AKKURAT NÅ OG DET ER I.K..K.E FIKSJON.,
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #14 Skrevet 4. april 2016 Et øyeblikk siden, cherry blossomed. gone. skrev: SISTE GANG JEG SVARER FORDI JEG SPYDDE AKKURAT NÅ OG DET ER I.K..K.E FIKSJON., Og der var anonymiteten blåst, gitt. Interessant om du har en pålitelig kilde til at historien ikke er fiksjon? Og uansett om det skulle være en sann historie, hvem er du til å sette deg til doms over andre kvinners seksualitet og tenningsmønster? Anonymkode: c17fb...050 1
sol87 Skrevet 4. april 2016 #15 Skrevet 4. april 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Boka handler om TORTUR OG SLAVERI. LES SELV. JEG DRITER I DERES NEDLATENDE KOMMENTARER OG ANG HVA JEG VILLE GJORT MED DET ONDE BRORSKAPET VILLE JEG BARE SKUTT DE SÅ NO MORE EVIL EVAPORATES FROM THEIR EVIL BRAINS. JA TROR HUN VAR TORTURSLAVE FRIVILLIG JA ÅH MÅ RONKE TIL DEG SÅ JEG KAN FÅ MEG EN BSDM ORGASME. FUCK DERE ALLE SAMMEN SERIØST. JEG ER A..L.L..E.R.G.I.S.K MOT ONDSKAP I ALLE FORMER. JEG FÅR ALLERGISK ANFALL. Anonymkode: adfdf...fbe Du trenger ikke å ligge på caps lock. Vi klarer fint å lese hva du mener uten store bokstaver. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #16 Skrevet 4. april 2016 Folk som skriver med caps Lock HELE TIDEN er i alle fall FUCKING IRRITERENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: 3a380...eaa 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #17 Skrevet 4. april 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og der var anonymiteten blåst, gitt. Interessant om du har en pålitelig kilde til at historien ikke er fiksjon? Og uansett om det skulle være en sann historie, hvem er du til å sette deg til doms over andre kvinners seksualitet og tenningsmønster? Anonymkode: c17fb...050 Boka er en slaveri og tortur og lemlestelsesbok hvor vedkommende hovedperson ikke kan rømme eller velge selv. Av den grunn er det en kvalm nedrig kvinnediskriminerende bok om uhyrlig ondskap. At andre kvinner tenner på at noen fornedres sånn er ikke så veldig overraskende utav det jeg har sett av "kvinnesosialisering". Mange får nok orgasmer ja så lenge de kan leve seg inn i den virkelige torturen av sin medsøster. Det må jo smake uhyre godt. Anonymkode: adfdf...fbe
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #18 Skrevet 4. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Boka er en slaveri og tortur og lemlestelsesbok hvor vedkommende hovedperson ikke kan rømme eller velge selv. Av den grunn er det en kvalm nedrig kvinnediskriminerende bok om uhyrlig ondskap. At andre kvinner tenner på at noen fornedres sånn er ikke så veldig overraskende utav det jeg har sett av "kvinnesosialisering". Mange får nok orgasmer ja så lenge de kan leve seg inn i den virkelige torturen av sin medsøster. Det må jo smake uhyre godt. Anonymkode: adfdf...fbe Du har tydeligvis lest boka som fanden leser bibelen, og forstått null og niks av den. Dette er en av de mest nytteløse diskusjonene jeg har vært borti. Anonymkode: c17fb...050 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #19 Skrevet 4. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Boka er en slaveri og tortur og lemlestelsesbok hvor vedkommende hovedperson ikke kan rømme eller velge selv. Av den grunn er det en kvalm nedrig kvinnediskriminerende bok om uhyrlig ondskap. At andre kvinner tenner på at noen fornedres sånn er ikke så veldig overraskende utav det jeg har sett av "kvinnesosialisering". Mange får nok orgasmer ja så lenge de kan leve seg inn i den virkelige torturen av sin medsøster. Det må jo smake uhyre godt. Anonymkode: adfdf...fbe Og jeg registrerer for øvrig at du ikke har kommet med noen kilder for påstanden din om at bøkene er sanne. Jeg er ikke overrasket. Anonymkode: c17fb...050
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #20 Skrevet 4. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Boka handler om TORTUR OG SLAVERI. LES SELV. JEG DRITER I DERES NEDLATENDE KOMMENTARER OG ANG HVA JEG VILLE GJORT MED DET ONDE BRORSKAPET VILLE JEG BARE SKUTT DE SÅ NO MORE EVIL EVAPORATES FROM THEIR EVIL BRAINS. JA TROR HUN VAR TORTURSLAVE FRIVILLIG JA ÅH MÅ RONKE TIL DEG SÅ JEG KAN FÅ MEG EN BSDM ORGASME. FUCK DERE ALLE SAMMEN SERIØST. JEG ER A..L.L..E.R.G.I.S.K MOT ONDSKAP I ALLE FORMER. JEG FÅR ALLERGISK ANFALL. Anonymkode: adfdf...fbe Vil du si at du blir....triggered? Anonymkode: b0c52...5e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå