Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har lyst på en lipgloss, (synes det er fint med skinnende, gjennomskinnelig farge) men jeg trenger hjelp til å finne riktig farge.

Jeg har en Lancome juicytube. Grei tube, klissete gloss, men det er vel de fleste. Men fargen Framboise blir alt for lys for meg. Jeg trenger en med sterkere rosa farge. Jeg har nesten fargeløse lepper, og mange glosser ser ut som om de har mye farge, men blir usynlige på meg i forhold til på andre...

Har noen tips om merke og farge som kan være fint på meg? Jeg har lyst hår. Kler mer blåtone i rødt enn oransjgulbrun.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke JuicyTubes, synes de er seige, klissete og ekle. Min favoritt kvalitetsmessig er Estée Lauder. Når det gjelder farge kan jeg dessverre ikke hjelpe deg siden jeg selv ikke er interessert i rosa, men spør i butikken. Det er umulig å vite hvilken farge som kler noen uten at man ser deg.

Skrevet

Jeg liker godt den nye på tube til Clarins, den heter noe med colour q....., den er ikke så klissete som juicy tubes.

Gjest Ethereal
Skrevet

Den som Cilla nevner, Color Quench Lipbalm, er ikke en normal lipgloss, men en farget leppepomade. Den er kjempeherlig på leppene, ikke klissete i det hele tatt. Men finnes ikke i så mange farger. Jeg har den i en rødaktig tone, tror det er nr 05.

Ellers har Revlon (bla hos Cubus) kommet med en kjempefin gloss i flotte farger. Den heter Super Lustrous Lipgloss og koster 110,-

Addict-glossene fra Dior er heller ikke klissete.

Gjest Anonymous
Skrevet
Den som Cilla nevner, Color Quench Lipbalm, er ikke en normal lipgloss, men en farget leppepomade. Den er kjempeherlig på leppene, ikke klissete i det hele tatt. Men finnes ikke i så mange farger. Jeg har den i en rødaktig tone, tror det er nr 05.

Ellers har Revlon (bla hos Cubus) kommet med en kjempefin gloss i flotte farger. Den heter Super Lustrous Lipgloss og koster 110,-

Addict-glossene fra Dior er heller ikke klissete.

Båder color quench lip balm og super lustrous er kjempefine, sistnevnte er en litt tykkere gloss som gir mer farge enn f.eks juicy tubes.

Men du Etheral, vet du om color quench inneholder mineralolje (apropos tema i annen tråd)?

Gjest Ethereal
Skrevet

Det gjør den sikkert :( Så der motsier jeg meg selv. Samtidig tror jeg du skal få litt av en utfordring for å finne sminke uten mineraloljer (unntatt Dr. Hauschka)). Kjipt at dyre produkter inneholder dårlige innholdsstoffer på lik linje med billigere produkter, men det sier vel litt om oss kunder, dessverre.

Gjest Ethereal
Skrevet
"Gjest" var meg. :-)

Du er i live:D Rapport forlanges!!!

Skrevet

Jeg liker også lipglosser som er litt gjennomsiktige på fargen. Selv har jeg akkurat kjøpt Revolon Super Lustrous Lipgloss (glossy rose nr 16) og er kjempefornøyd med den. Den har skikkelig god konsistens og en ok lukt. Sitter godt gjør den også + at det er en grei pris på den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...