AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Noen som har prøvd Mac Mineralize foundation? Vil gjerne ha en som gir mye glød og dekker litt. Er fornøyd med Studio Fix, men nysjerrig på denne:) Anonymkode: 7f47a...521
Cathj Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 (endret) Jeg vet ikke hvordan huden din er, men min er jevn i farge, lite urenheter, men veldig tørr. Foundationen i seg selv er fin den, men den legger seg i tørre partier, og har en tendens til å stripe seg ved påføring. Jobber man godt med den, synes jeg den kan få en fin påføring. Jeg synes også den oksiderer litt (tørker mørkere enn den ser ut som ved påføring). Den har også en mye lettere dekkevne enn Studio Fix har. I tillegg har den en skikkelig flashback på bilder (men det har jo som regel foundation som lover å være dewy - og jeg synes å huske den har glitterpartikler i seg. Det kan være vanskelig å se, men de synes på bilder ). Jeg brukte denne foundationen i en periode for noen år siden, det kan godt hende den har endret seg litt siden det. Ellers skal det sies at jeg var ganske fornøyd med den da, men jeg har funnet andre favoritter som innebærer at jeg nok aldri kommer til å kjøpe den igjen. Endret 4. april 2016 av Cathj
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 18 timer siden, Cathj skrev: Jeg vet ikke hvordan huden din er, men min er jevn i farge, lite urenheter, men veldig tørr. Foundationen i seg selv er fin den, men den legger seg i tørre partier, og har en tendens til å stripe seg ved påføring. Jobber man godt med den, synes jeg den kan få en fin påføring. Jeg synes også den oksiderer litt (tørker mørkere enn den ser ut som ved påføring). Den har også en mye lettere dekkevne enn Studio Fix har. I tillegg har den en skikkelig flashback på bilder (men det har jo som regel foundation som lover å være dewy - og jeg synes å huske den har glitterpartikler i seg. Det kan være vanskelig å se, men de synes på bilder ). Jeg brukte denne foundationen i en periode for noen år siden, det kan godt hende den har endret seg litt siden det. Ellers skal det sies at jeg var ganske fornøyd med den da, men jeg har funnet andre favoritter som innebærer at jeg nok aldri kommer til å kjøpe den igjen. Tusen takk for utfyllende og fint svar! Jeg har normal hud, kan bli litt tørr på sidene av nesen når det er sprengkulde bare Tusen takk for et veldig ærlig svar! Jeg jobber tho alltid mye med å blende foundationen inn i huden med beautyblender, men følte du at du fikk mer glød av den, eller bare "glitrete" ? Anonymkode: 7f47a...521
Cathj Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for utfyllende og fint svar! Jeg har normal hud, kan bli litt tørr på sidene av nesen når det er sprengkulde bare Tusen takk for et veldig ærlig svar! Jeg jobber tho alltid mye med å blende foundationen inn i huden med beautyblender, men følte du at du fikk mer glød av den, eller bare "glitrete" ? Anonymkode: 7f47a...521 Mer glitter enn glød. Og jeg anbefaler å i alle fall prøve å påføre den med hendene. Det fungerte aller best for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå