Gå til innhold

størrelse igjen

Fremhevede innlegg

Gjest g j e s t
Skrevet

hvor mye bedre er det å ha sex med en som er litt større kontra en annen? ikke det mest extreme,bare litt større.er det så mye bedre bare på grunn av størrelsen eller teller bruken like mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs på hvor liten den minste er!

Klart størrelsen har betydning.....det er bare for høflighet vi sier noe annet :)

Middels er best, synes jeg......for stor ER for stor.

For liten ER for liten.

Skrevet

Jeg er jo lite kvalifisert for å svare på akkurat dette, men jeg antar det er med jentene som med oss gutta, så la oss snu på det.

Jeg kjenner stor forskjell på den romsligste og den trangeste jeg har vært borti. Så har du de som ligger rundt gjennomsnittet, og som jeg ikke har sjans til å skille mellom - annet enn ved bruken. Muskelbruken er såpass forskjellig at den skaper forskjellene på disse.

Så jeg vil tippe:

Dersom man snakker om penis rundt snittet, vil en normalt romslig kvinne ikke kjenne store forskjellen på 1-2 cm. Men dersom man beveger seg så lang ned eller opp på normalkurven hennes at hun begynner å kjenne forskjell, vil de 1-2 cm bety mye.

Gjest Gjesten
Skrevet

Middels er best!!! Men fint om den ikkje er blyant- tynn 8)

Skrevet
Det er bruken som teller.

Denne setningen går igjen og igjen.. igjen og igjen. Klart bruken har mye å si men man kan ikke blande dette inn når man snakker om størrelse og nytelse. En som er vellutstyrt kan godt være flink til å bruke den mens en som har lite utstyr kan være dårlig, og selvfølgelig motsatt. Så dermed har man ikke grunnlag for å si at "det er bruken som teller" når man snakker om folk som kan være mindre utstyrt.

Skrevet

For stort er vondt, og for liten funker dårlig. Midt på treet, er best. Det er min erfaring ;-)

Gjest Don Juan, 36
Skrevet

Så lenge jeg har vært forsiktig og ikke støter helt inn i bakfra-stillingen, så har nok de fleste jentene jeg har vært med satt pris på litt ekstra tykkelse og lengde.

Skrevet

Jo større des bedre mener nå jeg, MEN bare så lenge han klarer å bruke den "riktig"

Skrevet
Så lenge jeg har vært forsiktig og ikke støter helt inn i bakfra-stillingen, så har nok de fleste jentene jeg har vært med satt pris på litt ekstra tykkelse og lengde.
Det er jo flott at damene dine er fornøyde :wink:

Men for min del så inneholder en saftig omgang sex; dype støt, også bakfra. Det er mye deiligere å ha seg som besatt...uten å måtte tenke over farten, dybden, stillingen og hvor hardt man jukker. Mye pes, spør du meg (det gjør du nok ikke, men jeg svarer uansett, jeg.)

Nei takker meg til en god elsker med normal str...som vet hva jeg vil ha og hvordan å utføre det. En som gir meg en deilig opplevelse fra begynnelse til slutt!!

Gjest Anonymous
Skrevet

En skulle jo tro at en større og tykkere penis er bra for friksjonen og motstanden menn så gjerne liker å føle?

Gjest Gjesten
Skrevet
Det er jo flott at damene dine er fornøyde :wink:

Men for min del så inneholder en saftig omgang sex; dype støt, også bakfra. Det er mye deiligere å ha seg som besatt...uten å måtte tenke over farten, dybden, stillingen og hvor hardt man jukker. Mye pes, spør du meg (det gjør du nok ikke, men jeg svarer uansett, jeg.)

Nei takker meg til en god elsker med normal str...som vet hva jeg vil ha og hvordan å utføre det. En som gir meg en deilig opplevelse fra begynnelse til slutt!!

:enig_animasjon: :klappe: Støttar deg fullt ut!! Å måtte ha seg forsiktig fordi han er for stor er ikkje morsomt!! Og så må ein som regel stoppe tidlegare med ein stor, fordi ein ellers blir sår....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...