AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1 Del Skrevet 4. april 2016 Noen leger her? Noen som vet hva en leger tjener ca. i timen? Vet det varierer, men hva tjener dere? Kun seriøse svar, takk. Anonymkode: 6e14a...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #2 Del Skrevet 4. april 2016 I vanlig arbeidstid er det 330 kr timen Anonymkode: 5bdbc...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #3 Del Skrevet 4. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: I vanlig arbeidstid er det 330 kr timen Anonymkode: 5bdbc...bb8 Vet du hvor stor forskjellen er på offentlig og privat? Anonymkode: 6e14a...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. april 2016 #4 Del Skrevet 4. april 2016 De har en begynnerlønn på 650 000, så 400 kr i timen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #5 Del Skrevet 4. april 2016 Det varierer veldig da.. kan være fra 500.000 til 3 millioner+. Kommer an på hva de driver med innen medisin, noen har jo en unik kompetanse som de er den eneste i Norge som kan. Anonymkode: 4c614...f1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #6 Del Skrevet 4. april 2016 Det er forskjellig fra helseforetak til helseforetak, og privat, om man har attraktiv erfaring kan man få egne tillegg. Altså er det ikke noe fasitsvar. Du sa selv i det første innlegget ditt at du vet det varierer, men virker ikke hlet som om du forstår dette... 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du hvor stor forskjellen er på offentlig og privat? Anonymkode: 6e14a...97e Anonymkode: 5bdbc...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #7 Del Skrevet 4. april 2016 Jeg har 485 000 i året, jobber på sykehus, 38 t/uke (sett bort fra betalt og ubetalt overtid). Anonymkode: 9f959...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #8 Del Skrevet 4. april 2016 2 timer siden, DreamOn skrev: De har en begynnerlønn på 650 000, så 400 kr i timen? Hvor er dette? Det var veldig mye høyere enn min begynnerlønn, kanskje jeg skal bytte jobb frem til jeg har fått nok egenkapital til leilighet Anonymkode: 9f959...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #9 Del Skrevet 4. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor er dette? Det var veldig mye høyere enn min begynnerlønn, kanskje jeg skal bytte jobb frem til jeg har fått nok egenkapital til leilighet Anonymkode: 9f959...ddc Det lurer jeg og på! Anonymkode: 3092d...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #10 Del Skrevet 4. april 2016 Som lege tjente jeg 390 kr timen. Er kirurg nå og tjener nesten 600 kr timen. Anonymkode: 331db...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #11 Del Skrevet 4. april 2016 Lønnen kommer an på mange forskjellige ting, der arbeidssted er den viktigste faktoren. Å bygge opp privat praksis er både dårlig betalt og strevsomt. Å få overta driftsstilskudd og gastlegeliste er ikke lett. Anonymkode: ba430...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #12 Del Skrevet 4. april 2016 Jeg er turnuslege, har omtrent 485 000 i grunnlønn, 38 timers arbeidsuke. Det jeg tjener mest på er overtid eller vakante vakter. Overtid gir ca 400 kr i timen (0,08% av grunnlønn i timelønn), og vakant vakt ca 620 kr timen (0,13% av grunnlønn i timelønn). Anonymkode: a551f...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #13 Del Skrevet 4. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har 485 000 i året, jobber på sykehus, 38 t/uke (sett bort fra betalt og ubetalt overtid). Anonymkode: 9f959...ddc Det stemmer så alt for godt på sykehuset der jeg jobber. Vi hadde hatt fine lønnsslipper hvis all overtid (les: noe i det hele tatt) ble betalt. Anonymkode: a551f...776 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #14 Del Skrevet 4. april 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer så alt for godt på sykehuset der jeg jobber. Vi hadde hatt fine lønnsslipper hvis all overtid (les: noe i det hele tatt) ble betalt. Anonymkode: a551f...776 Haha, det hadde blitt pene lønnsslipper Der jeg jobber kan vi skrive litt overtid (men ingen tør skrive alt), men må spørre på forhånd og får ikke alltid ja når vi spør. Synes det er så slitsomt med denne "vurderingen" av om det er verdig overtid eller ikke at jeg nesten skulle ønske vi ikke fikk skrive noe, da hadde jeg sluppet styret med å spørre. Men verdens kjekkeste jobb likevel! Anonymkode: 9f959...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #15 Del Skrevet 4. april 2016 Skulle nesten vært en elektronisk "innsjekk" og "utsjekk", med en slags form for kontroll sånn at all overtid kom automatisk Anonymkode: 3092d...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #16 Del Skrevet 4. april 2016 Stemmer det at fastleger med max'et liste tjener mer enn sykehusleger? Anonymkode: 80b05...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #17 Del Skrevet 6. april 2016 Den 4.4.2016 at 22.09, AnonymBruker skrev: Stemmer det at fastleger med max'et liste tjener mer enn sykehusleger? Anonymkode: 80b05...fbf Veldig mange av de med lange lister tjener ganske mye ja, men de er også selvstendig næringsdrivende. De må for det første kjøpe lista si når de får jobb, der jeg bor ligger prisen på rundt en million for en vanlig listestørrelse. Og så må de betale for lokaler, utstyr (både forbruksmaterialer og evt nytt gjenbruksutstyr - og medisinsk utstyr er dyrt!). Og så får de i utgangspunktet ikke penger dersom de blir syke, eller må være hjemme med sykt barn. Anonymkode: 63125...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå