Ruthven Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Noen som har Cybex Priam? Er den verdt pengene? Synes den er så fin, men hvordan fungerer den i snø? Vi bor på et sted med periodevist mye snø på vinteren, så jeg kjenner jeg er litt skeptisk til de små forhjulene.
Gjest Sobril Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 (endret) Jeg har. En helt fantastisk vogn. Superenkel å manøvrere. Nå bor jeg på østlandet og har ikke brukt den på de største snømengdene. Men vet du kan få kjøpt slike små ski til å feste foran. https://www.pinterest.com/WhatCybexLoves/priam-on-skis/ Og her - en test http://www.popsugar.com/moms/Cybex-Priam-Stroller-Review-38063077 Endret 4. april 2016 av Sobril
Ruthven Skrevet 5. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2016 Jeg har lest haugevis med tester Men de fleste har ikke akkurat testet vogna i snø. Nå er det jo bare snø etpartre måneder i året, og mye snø er det heller ikke i lange tider. Her er det ofte bart på veien, men slaps og snø på fortauene, ski fungerer jo kun dersom det er snødekt, men klart, de kan vel funke de verste snødagene når det å gå med vogn er et herk uansett hvilken man velger. Hvordan er den på grus? Hvilke hjul har du valgt? Jeg har sjelden tatt med meg vogn i skogen (til det fungerer bæretøy mye bedre), men litt grusveier blir det jo, selv om mesteparten av trillinga foregår på asfalt.
Gjest Sobril Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 (endret) Fungerer bra på grus. Har de mest robuste hjulene (som jeg har glemt hva heter). I skogen, over kraftige røtter o.l. er den ikke spesielt god. Jeg har dessverre ikke særlig sammenlikningsgrunnlag. Da jeg fikk barn for 11 år siden kjøpte jeg en brukt, grusom Brio på finn.no (jeg endte opp med å kun bruke bæresele). Uansett... Veldig lett og enkel å manøvrere. Vi har full pakke med bilstol og sportsdel (lux). Utrolig praktisk. Sportsdelen får vi muligens begynt med til sommeren. Så jeg vet ikke. Har bare trillet forskjellige vogner inne i butikken, og da slår det meg hvor enkel denne er å trille/svinge i forhold til flere av de andre. Det eneste vi (mannen) savner er håndtak som kan bøyes. At den er utrolig lekker er også et pluss. Hadde ikke giddet å betale like mye for en vogn som ser kjedelig ut og ikke skiller seg ut i mengden uansett hvor god den måtte være. Nå er ikke jeg så opptatt av materielle ting, og når jeg leser her og der så vet folk knapt noe om denne vognen. Men i ny og ne er det digg med litt luksus 😊 Endret 5. april 2016 av Sobril
Ruthven Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2017 3 minutes ago, Sunsun said: En fantastisk vogn Gammel tråd, men vi endte opp med Cybex Priam. Veldig fornøyd, har kjøpt med det nye understellet som har bedre demping, og vurderer å kjøpe terrenghjul til vinteren. Har 2-in-1-delen, har bare brukt bagen så langt, så får vi se om babyen liker ergonomisk sittedel senere. Hvis ikke så får vi kjøpe Lux-sittedelen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå