Gå til innhold

Noen menn her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så irritert og usikker (bra kombo) når jeg sender melding til en jeg dater og får bare korte svar tilbake. Er dette en mannegreie? Eller prøver han å avvise meg høflig? 

F eks hvis jeg sender han en morsom youtube video, får jeg tilbake: "hehe". 

Eller hvis jeg skriver en lengre melding om noe også får jeg: "Ok" tilbake... Eller det aller verste: thumbs up symbolet. 

Jeg er vant til at fyren svarer mer ordentlig/utfyllende, men nå har jeg ikke vært med så mange da.. 

Overreagerer jeg eller?

Anonymkode: f0b3d...c5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ofte vanlig å svare relativt kort, men omhan ikke tar noe som helst initiativ så kan det hende at han ikke er så interessert. Men samtidig er det ikke værre enn å spørre direkte eller si at du liker det med litt lengre svar.

Anonymkode: 1da61...266

AnonymBruker
Skrevet

Bare vent ts. Snart vil du ute av det blå få tilsendt et penisbilde av daten. Blir du skremt da? Eller lettet fordi han viser genuin interesse for deg.

Anonymkode: 1d95f...84b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og svarer også så kort på meldinger uten spørsmål om jeg ikke kommer på noe spennende å skrive, synes du overreagerer ja.

Anonymkode: 6dea9...e02

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke liker å skrive meldinger? Kanskje han ikke er så flink til å uttrykke seg skriftlig? Jeg synes det høres ut som du er veldig irritabel og det er ikke så sjarmerende akkurat.

Anonymkode: ae170...47e

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har vært sånn helt siden du ble kjent med ham, er han kanskje typen som ikke skriver så mye. Men hvis han i starten skrev lange meldinger, og nå har begynt å svare med enstavelsesord, da ville jeg vært mer betenkt. Han høres uansett ikke så veldig interessert ut, vil tro han hadde lagt litt mer i det hvis han brydde seg, å skrive "hehe" og "ok" er ganske uhøflig mot dama.

La ham være, og la han ta neste initiativ. Blir det stille, har du svaret ditt, selv om jeg synes folk som ikke kan si fra på en skikkelig måte er noen feiginger.

Anonymkode: a39d5...2cd

Skrevet

Meldinger uten spørsmål svarer jeg selvsagt ikke på. Hvorfor skulle man det? 

AnonymBruker
Skrevet
Den 4.4.2016 at 15.49, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så irritert og usikker (bra kombo) når jeg sender melding til en jeg dater og får bare korte svar tilbake. Er dette en mannegreie? Eller prøver han å avvise meg høflig? 

F eks hvis jeg sender han en morsom youtube video, får jeg tilbake: "hehe". 

Eller hvis jeg skriver en lengre melding om noe også får jeg: "Ok" tilbake... Eller det aller verste: thumbs up symbolet. 

Jeg er vant til at fyren svarer mer ordentlig/utfyllende, men nå har jeg ikke vært med så mange da.. 

Overreagerer jeg eller?

Anonymkode: f0b3d...c5c

Det er vanlig å "matche" tekst lengden tilbake i ca samme størrelse. Dvs skriver jeg en lang melding til deg og du bare svarer med 2-3 ord så kommuniserer du at jeg gir deg mer verdi enn du gir meg. Det er den grunnleggende dynamikken.
Vi mannfolk går mye på den smellen hele tiden - det er derfor vi må svare kort vi også selv om vi kanskje kunne tenkt å skrevet en mye lengre melding. 

Anonymkode: 30cfa...00f

Gjest Cartman
Skrevet

Kan hende han er opptatt med noe annet eller så har han store fingre og liten telefon. Sistnevnte passer meg.

Skrevet

Folk kan sende meg meldinger på face og jeg ser det 10timer seinere, for jeg driver med andre ting, hvis jeg er opptatt, så kan jeg svare kort, hvis jeg er opptatt, eventuelt så skriver jeg hva jeg driver med så det skjønner tegninga. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...