Gå til innhold

Hvor lenge før flyavganger er bag drop tilgjengelig!? (første gang reise fra utlandet)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i utlandet, og skal hjem til Norge om noen uker. Har billett med norwegian fra her med referanse, tidspunkt. Men når jeg kommer på flyplassen, er norwegian skranken der, eller blir den først tilgjengelig en viss tid? Eller må jeg henvende meg til andre enn norwegian? De har vel egne bag drop for alle selskaper? 

Anonymkode: f560e...f57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i utlandet, og skal hjem til Norge om noen uker. Har billett med norwegian fra her med referanse, tidspunkt. Men når jeg kommer på flyplassen, er norwegian skranken der, eller blir den først tilgjengelig en viss tid? Eller må jeg henvende meg til andre enn norwegian? De har vel egne bag drop for alle selskaper? 

Det er felles bagdrop for sas og norwegian samt egne for kun norwegian. Antar du reiser fra OSL, og da er de oppe nesten hele tiden iom at det flyr mange fly der. Ellers åpner det gjeren 2 timer før-

Anonymkode: 7bd61...c21

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert forskjellig praksis rundt omkring i verden. Selv har jeg opplevd å sjekke meg inn på automat, men har måttet vente på å få levere baggasje. Måtte bare følge med på info. skjermene når Norwegian kom opp og hvilken skranke jeg skulle til.

Men, der Norwegian har egne baser, som feks. London, Alicante osv. har de egne skranker som alltid er åpne.

Anonymkode: 01b8b...df7

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er felles bagdrop for sas og norwegian samt egne for kun norwegian. Antar du reiser fra OSL, og da er de oppe nesten hele tiden iom at det flyr mange fly der. Ellers åpner det gjeren 2 timer før-

Anonymkode: 7bd61...c21

TS er i utlandet og reiser derfra til Norge.

Anonymkode: 01b8b...df7

Skrevet

Hvor i verden er du? Noen steder er det egen skranke for Norwegian, andre steder bemannes en skranke to-tre timer før avgang, avhengig av hvor du befinner deg. I USA er det tre timer før.

AnonymBruker
Skrevet

Det står på tavla hvor du skal sjekke inn(typ område A,B,C el liknende). Mange steder har de felles bagdrop for flere selskaper.

Anonymkode: 93317...b23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...