Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drittunge ala voksen som ikke vil vokse opp, som har et stort oppmerksomhets behov. 

Anonymkode: 37b7f...4db

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Drittunge ala voksen som ikke vil vokse opp, som har et stort oppmerksomhets behov. 

Anonymkode: 37b7f...4db

Vi snakker om kunsten her nå. Ikke Donald Trump. 

Anonymkode: f18df...861

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte det samme som deg ts, men ser ikke på det som kunst. Det er faktisk hærverk.

Anonymkode: f952f...04e

• Liker 1
Skrevet

Nå ser jeg ikke på dette som kunst, men et politisk budskap (og hærverk). For meg sier dette at vi ikke skal høre på han. Trykke på mute når han snakker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns det var en helt perfekt handling. Hva f##n har Trump å gjøre på Walk of Fame. Fyren er jo en hjernevaska idiot som får oppmerksomhet kun fordi han har arvet penger og den lattetlige hentesveisen sin. Tipper en viss norsk dame er litt flau for den kontakten hun hadde med han for noen år tilbake.

Anonymkode: 43db1...84b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke riktig å kalle det kunst når det bare er klusset over en stjerne. Jeg skjønner at mange ikke liker han men det der var bare barnslig gjort, man må også godta at man har forskjellige meninger om ting. 

Anonymkode: a64f5...338

Skrevet
Den 4.4.2016 at 16.01, AnonymBruker skrev:

Syns det var en helt perfekt handling. Hva f##n har Trump å gjøre på Walk of Fame. Fyren er jo en hjernevaska idiot som får oppmerksomhet kun fordi han har arvet penger og den lattetlige hentesveisen sin. Tipper en viss norsk dame er litt flau for den kontakten hun hadde med han for noen år tilbake.

Anonymkode: 43db1...84b

Tullball. Donald startet sin karriere med et lite personlig lån på en million dollar. Han måtte til og med betale renter. Han har aldri fått noe gratis. Jeg synes det er smålig av deg å kritisere en hardt arbeidende mann som Donald.

Gjest Sunhands
Skrevet

Det er vel lite rom for tolkning, da det helt tydelig er en mute-knapp.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om kunstneren hadde likt om noen gjorde det med ham.. som et kunst-uttrykk..

Anonymkode: 1e731...f7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...