Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merlin Beach resort på tri trang Beach i Thailand? Noen som har vært der og kan anbefale det hotellet? Det ser værtfall veldig fint ut😃

Anonymkode: 3e903...b07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?😊

Anonymkode: 3e903...b07

Skrevet

Jeg har vært der, men det er noen år siden.  Rolig og familievennlig hotell, men husker at maten var dyr og ikke var noe særlig.  På stranda var det masse koraller.  Greit nok når det var flo, men ikke når det var fjære.  Så vi tok en longtailbåt til en aldeles nydelig strand i nærheten. 

Skrevet (endret)

Jeg har vært der. Flott hotell . Mange forskjellige restauranter  å velge mellom. Fine rom.  Moderne med god seng, flatskjerm, aircondition og alt man trentet. Nydelige bassenger .Som en oase å svømme I. 

Eneste er at stranden er dårlig og tidvannet drar vannet langt ut hver dag. Personlig foretrekker jeg bassengene og så er det fint å ligge på solstoler på gressplenen også. Hotellet ligger ca 5 til 10 minutter fra Patong og er stille og fredelig .

AV restauranter  på hotellet så finner man en helt enkel a la carte med hamburgere og slikt, en italiensk, en thai og en sånn litt av hvert mat nede ved stranden.

Spesiellt den thai og den italienske hadde kjempegod mat. Ser at en over her sier at maten er dyr . Prisen I 2013 var 40 kr for en middag . Dyrt I forhold til om man kjøper mat på lokale restauranter  men jeg lever fint med den prisen.  Dessuten så fikk man et rabattkort  som gjord at jo flere måltider man spiste på hotellet  jo billigere ble de. 

går du ut av hotellet  og litt oppover gaten og over gaten så finner du en nydelig strand. Så den kan benyttes  om dette er viktig.  Det er også en flott strand like I nærheten som kan nåes med longtailbåt. 

Fin spa også på området og også lokal massasje på stranden om man vil.

Endret av caroprins

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...