Gå til innhold

Jif moppesystem med europrisklut??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er det noen som vet om mikrofiberklutene til europris sitt moppesystem sitter fint på jif sitt moppesystem? Skiller 150kr mellom mikrofiberklutene til jif og europris sine.. Takk for svar:)

Anonymkode: 7ec27...5fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter hva jeg finner ut, så fester Jif sine mopper i hull på oversiden av moppeplaten, mens Europris sine festes med borrelås?

Mulig du har noe annet enn hva jeg får opp ved søk da.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Pinkee skrev:

Etter hva jeg finner ut, så fester Jif sine mopper i hull på oversiden av moppeplaten, mens Europris sine festes med borrelås?

Mulig du har noe annet enn hva jeg får opp ved søk da.

Du snakker om de hvite tørrmoppene, tenker jeg? 

Vanlige microfibersmopper med borelås på baksiden, kan brukes på de ulike moppeplatene bare de har borelåssystem på baksiden. Moppene til Jif er både dyre og dårlige. Jeg har drevet min egen utforskning på ulike mopper på både Jif sine moppeplater og Jordan sin. Det går helt fint å bytte rundt. De beste og billigeste micromoppene har jeg funnet hos Rusta der koster de 20 kr. De samme moppene koster 40 kroner hos Jula og er enda dyrere på en viss Herr Ohlsson. 

Europrismoppene er det lenge siden jeg har prøvd, og siden jegnikke har noe minne om dem, vil jeg tro de dro dårlig smuss med seg, eller var dårligere på annen måte. Noen mopper nupper seg lett og fester dermed dårlig i borelåssystemet. 

De hvite, tynne papirtørrmoppene kan brukes om hverandre og, bare der er festeknotter i moppeplaten. (Eller de kan festes med klesklyper.) 

Anonymkode: d1aa7...68c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Er det noen som vet om mikrofiberklutene til europris sitt moppesystem sitter fint på jif sitt moppesystem? Skiller 150kr mellom mikrofiberklutene til jif og europris sine.. Takk for svar:)

Anonymkode: 7ec27...5fd

Funker som en kule!

Jeg har Jif moppestativ. Dette kan brukes enten med at du fester moppene i hullene som er "oppå" moppeplaten, eller bruke borrelåsen som er under. Ikke vits å betale mer enn nødvendig.

Anonymkode: f690f...23d

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du snakker om de hvite tørrmoppene, tenker jeg? 

Nei, jeg snakket om moppeplatene, eller mer korrekt moppebrettene, og festesystemet.

Skrevet

Har du borrelåsfeste, så vil jeg anbefale Biltema sine micromopper til våtvask. Av u-proffe mopper, er det de beste jeg har prøvd. Glir godt på gulv, både vinyl og parkett, og rengjør bra.

Skrevet

De blå microfibermoppene på europris går helt fint på jifsystemet. Bruker nesten bare de, da de er mye billigere. Husk å kjøp de store, for de har en mindre størrelse og, og de passer ikke.

AnonymBruker
Skrevet

En tur på Biltema i dag. Der selger de moppeplater som er en halv gang bredere enn vanlig Jif mopp. Måtte kjøpe egne mopper til, men med en bredere mopp får en raskere vasket og vasket større område om gangen. Skaftet til Jif moppen fingerer fint. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...