Rosewood Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Hei! Jeg er på jakt etter en god leave in balsam, sånn type jeg tar i håndkletørt hår etter dusj, eller en som jev kan spraye gjennom håret bare for å få litt ekstra fuktighet. Jeg striper håret jevnlig, håret har en lei tendens til å se litt krusete ut når håret har tørket etter dusj, masse småhår som stikker ut alle veier og håret ser litt dødt og glansløst ut.. Jeg trenger på en måte det lille ekstra. Viktig at den faktisk gjør noe for håret og pleier det, at det ikke bare får håret til å se shiny ut og ligger som et lag på håret. En fordel om den lukter godt også! På forhånd takk
Gjest C'est la vie:) Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Jeg ville heller anbefalt en hårolje. Jeg bruker Moroccan oil, og sverger til den etter å ha prøvd ulike kurer/balsam/oljer. Den tørker inn i håret etter noen minutter og gir glattere krøller uten krus. Pluss at den pleier/beskytter håret mot slitasje. Jeg har mye krøller som kruser seg dersom jeg ikke har noe i, og denne oljen er den første som ikke tynger håret eller får det til å se 'fett' ut.
Sassenach Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 Jeg har hatt utrolig god erfaring med Healthy Sexy Hair sin Soy Tri-Wheat Leave in Conditioner. Kan kjøpes på Vita. Gjør håret velduftende, mindre flokete og smidig/mykt uten å gå på bekostning av volum (noe balsam lett blir for meg). Har nordisk, fint går som fort blir fett. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 Jeg har jobbet som frisør i mange år og min favoritt er Anti Snap fra Redken Anonymkode: 4e379...113 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå