Gå til innhold

Hjelp! Kan han se at jeg har "stalket" han på Instagram?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fulgt med på daten min sin Instagram, også etter at vi avsluttet (unødvendig, jeg vet). Nå er jeg plutselig redd for at han kan se det. Jeg følger han ikke og har aldri trykket "liker" på noen av bildene. Derimot har jeg flere ganger sett både på bilder og videoer. 

Er det noen som helst måte han kan se dette på? For eksempel ved at mine bilder dukker opp som forslag på hans søkeside? På min søkeside ser jeg jo at det dukker opp bilder basert på hva jeg har sett på tidligere. Går det kanskje også den veien at vi som har vært inne på hans side dukker opp hos han uten at han har sett på våre side?

Håper noen forstår hva jeg mener og kan svare, fordi jeg er redd for at han tror jeg er besatt haha 😄

Anonymkode: 8d477...cc9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det finnes noen apper du kan betale for, hvor du kan se hvem som er inne på profilen din, uten å følge deg. Har ikke testet det ut selv, da det koster penger, men har sett noe som minner om det. 

Finnes apper for å følge med på hvem som ikke følger deg mer, og hvem som ikke følger deg tilbake. Så hvis han vil se hvem som er på profilen hans uten å følge han, får han det lett til.

Anonymkode: 87e9f...4f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...