AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Da har jeg slettet Tinder og Sukker og håper på å treffe noen på gamlemåten. Det er veldig skummelt, men etter altfor mange mislykkede dates og korte forhold med menn jeg har møtt på nettet så orket jeg ikke mer. Håper at dette vil gjøre at jeg blir mer aktiv på andre fronter og mer kontaktsøkende. Er det andre single som ikke holder på med nettdating? Hvor prøver dere å treffe noen? Anonymkode: 26dae...0ed 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Menn liker å se sport. Ta deg en øl på en fotballpub og se hva som skjer.. Anonymkode: 17427...ca4
Gjest Yellowrose Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 Det er lettere å møte noen på gamlemåten synes jeg, null forventninger. Etter at jeg sluttet med nettdating har det gått bedre og jeg er ikke nervøs når jeg møter noen tilfeldig, slapper mer av og kan være meg selv
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 8 minutter siden, Yellowrose skrev: Det er lettere å møte noen på gamlemåten synes jeg, null forventninger. Etter at jeg sluttet med nettdating har det gått bedre og jeg er ikke nervøs når jeg møter noen tilfeldig, slapper mer av og kan være meg selv Det er godt å høre. Det er også det jeg tror kommer å skje med meg, at jeg blir mer avslappet når jeg ikke er opphengt i Tinder og Sukker. For selv om jeg innbilte meg selv at jeg skulle bare ha det som en back-up så brukte jeg mye tid og mental energi på det... Anonymkode: 26dae...0ed
Gjest Yellowrose Skrevet 4. april 2016 #5 Skrevet 4. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er godt å høre. Det er også det jeg tror kommer å skje med meg, at jeg blir mer avslappet når jeg ikke er opphengt i Tinder og Sukker. For selv om jeg innbilte meg selv at jeg skulle bare ha det som en back-up så brukte jeg mye tid og mental energi på det... Anonymkode: 26dae...0ed Ja, og hvis du skulle finne en fremmed på butikken eller hva det enn måtte være, som du tenker du vil prate med så bare gå bort og spør om en tjeneste (foreksempel) så kan du bare begynne å prate deretter. Da går det liksom mer av seg selv du kan jo finne han på de stedene du er på til daglig. Det er noe romantisk over det å møtes tilfeldig synes jeg. Jeg ble veldig betatt av en mann som hjalp meg med å ta barnevognen til en venn ned en trapp en gang, da jeg tok opp ansiktet for å se hvem han var så ble jeg helt sånn: Jeg fikk ikke ut et ord før han måtte skynde seg å rekke bussen, men neste gang! hehe.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #6 Skrevet 4. april 2016 Hva er deres alder om jeg får spørre? Jeg tror grunnen til at så mange kvinner bruker nettdating er fordi de ser etter en partner senere enn man gjorde før, som da kan få kvinner til å stresse en del (mellom 25-35 vil nok de fleste kvinner uten mann begynne å stresse). Anonymkode: 6440a...0af
Rammfrø Skrevet 4. april 2016 #7 Skrevet 4. april 2016 (endret) Jeg har også for noen måneder siden slettet alt av dating apps, nettprofiler, osv. Folk flest jeg kommer i kontakt med, eller ser, er veldig overfladiske og gir opp veldig lett på de appene. Som skrevet før her, anbefaler jeg å treffe noen i person på et offentligsted og ta det derfra. Ser noen interessante ut så prøve å få kontakt på en uskyldig måte. Ikke vær direkte og frampå med en gang, typisk skandinavisk kultur viker bort fra det. Endret 4. april 2016 av Rammfrø
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #8 Skrevet 4. april 2016 1 time siden, Rammfrø skrev: Jeg har også for noen måneder siden slettet alt av dating apps, nettprofiler, osv. Folk flest jeg kommer i kontakt, med eller ser, er veldig overfladiske og gir opp veldig lett på de appene. Som skrevet før her, anbefaler jeg å treffe noen i person på et offentligsted og ta det derfra. Ser noen interessante ut så prøve å få kontakt på en uskyldig måte. Ikke vær direkte og frampå med en gang, typisk skandinavisk kultur viker bort fra det. Helt enig Hvis jeg ser en jeg liker så sender jeg et smil eller sier hei og tar det derfra. Ikke rett på "Hallo, vil du på date med meg" Anonymkode: 26dae...0ed 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #9 Skrevet 4. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg slettet Tinder og Sukker og håper på å treffe noen på gamlemåten. Det er veldig skummelt, men etter altfor mange mislykkede dates og korte forhold med menn jeg har møtt på nettet så orket jeg ikke mer. Håper at dette vil gjøre at jeg blir mer aktiv på andre fronter og mer kontaktsøkende. Er det andre single som ikke holder på med nettdating? Hvor prøver dere å treffe noen? Anonymkode: 26dae...0ed Så bra ts! Har aldri vært på nettdating før, føler det ikke er meg da jeg vil se med en gang om det er en jeg liker sånn. Det må være noe der fra starten av , og det ser man ikke når man bare mailer/chatter med noen. Jeg er kresen, men håper at jeg møter nye spennende folk denne våren. Håper det samme for deg! Anonymkode: c5957...f03
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #10 Skrevet 4. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er deres alder om jeg får spørre? Jeg tror grunnen til at så mange kvinner bruker nettdating er fordi de ser etter en partner senere enn man gjorde før, som da kan få kvinner til å stresse en del (mellom 25-35 vil nok de fleste kvinner uten mann begynne å stresse). Anonymkode: 6440a...0af Kjærlighet og forelskelse har ingen aldersgrense. Alle i alle aldre kan bli forelska. Anonymkode: c5957...f03 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #11 Skrevet 4. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra ts! Har aldri vært på nettdating før, føler det ikke er meg da jeg vil se med en gang om det er en jeg liker sånn. Det må være noe der fra starten av , og det ser man ikke når man bare mailer/chatter med noen. Jeg er kresen, men håper at jeg møter nye spennende folk denne våren. Håper det samme for deg! Anonymkode: c5957...f03 Takk! Jeg føler det på samme måten, nettdating er ikke noe for meg. Lykke til med å treffe noen! Anonymkode: 26dae...0ed
draug 75 Skrevet 4. april 2016 #12 Skrevet 4. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn liker å se sport. Ta deg en øl på en fotballpub og se hva som skjer.. Anonymkode: 17427...ca4 Jeg, for eksempel, er mann og kan ikke fordra sport. Men selvfølgelig, har du lyst til å tilbringe lørdags formiddager med en fyr som sitter i trusa i stolen og ser på foppallkamp, så kjør på. 2
Jegundres Skrevet 4. april 2016 #13 Skrevet 4. april 2016 (endret) Så bra! Nettopp gjort det samme nå! Kjenner nesten abstinenser faktisk, og skjønner jo at dette er viktig å gjøre! Jeg håper jo at jeg kan møte noen og oppleve noe som føles litt mer reelt enn disse appene. Har nettopp blitt "dumpet" med en jeg trodde alt var bra med og begynte og falle for...også brått snudde det på to dager. Fra fremtidsplaner til og ikke være klar for forhold. Og for han er det sikkert bare å fortsette med appen og finne ny. jeg har rett og slett behov for å se at det går an å møtes på andre steder enn nett jeg nå! jeg er jente og elsker sport og musikk. Er ofte på idrettsarrangement og konserter.. Så håper jeg møter noen med samme interesse. Eller møte noen gjennom jobb feks! Men enig at det er skummelt! Endret 4. april 2016 av Jegundres
Yuriko Skrevet 4. april 2016 #14 Skrevet 4. april 2016 Interessant tema, jeg har i motsetning til deg som opprettet denne tråden nylig åpnet en konto på en nettdatingside. Jeg har ikke mye erfaring fra dating, men etter gode råd fra venninner så tenkte jeg at det ikke kan skade å ta saken i egne hender, dvs være mer bevisst på å komme i kontakt med andre menn. Jeg liker ikke å stikke meg ut i mengden og har egentlig prioritert jobb og utdanning først. Jeg ville kanskje prøvd å være mer på sosiale arrangementer hvor du treffer nye folk, det kan være en konsert med favorittartisten din eller bandet, eller det kan være å lære en ny hobby, melde deg på kurs du synes er interessant. Du kan også møte nye folk om du er interressert i frivillig arbeid...
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #15 Skrevet 4. april 2016 1 time siden, Yuriko skrev: Interessant tema, jeg har i motsetning til deg som opprettet denne tråden nylig åpnet en konto på en nettdatingside. Jeg har ikke mye erfaring fra dating, men etter gode råd fra venninner så tenkte jeg at det ikke kan skade å ta saken i egne hender, dvs være mer bevisst på å komme i kontakt med andre menn. Jeg liker ikke å stikke meg ut i mengden og har egentlig prioritert jobb og utdanning først. Jeg ville kanskje prøvd å være mer på sosiale arrangementer hvor du treffer nye folk, det kan være en konsert med favorittartisten din eller bandet, eller det kan være å lære en ny hobby, melde deg på kurs du synes er interessant. Du kan også møte nye folk om du er interressert i frivillig arbeid... Det er jo mange som finner noen på nettdating så det er absolutt mulig. Men jeg må nok kaste inn håndkle etter to år med mislykket dating og heller prøve andre arena. Lykke til med å finne den rette!😊 Anonymkode: 26dae...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå