Gjest Tyrill Skrevet 22. oktober 2004 #1 Del Skrevet 22. oktober 2004 Min tante ble syk for et par måneder siden. Det var en periode svært kritisk og hun var omtrent død, men heldigvis fikk de liv i henne igjen. Men her om dagen fortalte hun meg om et syn hun hadde da hun "døde". Hun så mange demoner, det var svært skremmende sa hun. Men det siste hun så før de fikk liv i henne igjen var at jeg kom mot henne. Dette skremte meg litt og jeg er usikker på hvordan jeg skal tolke det. Vi har et greit forhold, men hun har nærere forhold til andre i familien enn meg. Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 22. oktober 2004 #2 Del Skrevet 22. oktober 2004 Når du snakker om demoner, så tror jeg på at demoner er jævel. For det var noe hun ble skremt av, og det er ikke fra Gud. Jeg tror/vet at det er engler som kommer og henter en hjem om man er kristen. Men desverre så har jeg ingen svar på hva dette kan være for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyrill Skrevet 22. oktober 2004 #3 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det synes jeg og er rart, at det var demoner hun så. For hun har vært en god kristen hele sitt liv og et bedre menneske skal du lete lenge etter. Men jeg lurer også på delen om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 22. oktober 2004 #4 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det synes jeg og er rart' date=' at det var demoner hun så. For hun har vært en god kristen hele sitt liv og et bedre menneske skal du lete lenge etter. Men jeg lurer også på delen om meg.[/quote'] Kanskje det var hennes egen frykt, det er få som er så åndelig åpen for "satans hjelpere" som kristne.... Om hun aldrig hadde vært kristen så hadde hun kanskje ikke hatt denne "fantasien" som en del av sin tankegang..... Det vi omgir oss med påvirker nok oss til aller siste stund, fordi vi med tiden integrerer tanker, som deretter fører til følelser og handlinger, slik at det til slutt blir en del av oss. Jeg tror ikke, at om hun hadde vært oppvokst, eller selv valgt en tro som ikke inneholder demonisk innslag, hadde hatt disse tankene eller synene................ Men ..... Hvem vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alisia ikke innlogget Skrevet 22. oktober 2004 #5 Del Skrevet 22. oktober 2004 Om ikke jeg har hatt direkte døden nær opplevelser, så har jeg hatt opplevelser der jævel prøver å bryte den kraften, freden og salvelsen jeg får fra Gud. Dette kjennes med uro og frykt. Kun fra jævelen selv. Det høres nok dramatisk ut, men dette tror jeg på. Og vet med god porsjon trygghet at den som er i oss er større enn oss og verden rundt oss. Og han har seiret over det onde. Din tante overlevde, noe jævel ikke ønsker. I ham er det bare ondskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå