Gå til innhold

Vil jeg finne en ny partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere det finnes menn der ute som vil ha en dame som meg? Jeg har ikke helt troen på det :dry:

Jeg:

- er mellom 25-30 år.

- under utdanning, ikke lenge igjen.

- et barn under 1 år.

- vært i ett (veldig langt) forhold, han er min eneste seksuelle partner.

- noe overvektig.

Spesielt de 3 siste punktene som gjør at jeg tror jeg aldri vil finne en mann som vil elske meg.

Anonymkode: e8767...ca2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du tenker at en person som er noe overvektig er helt uaktuell som partner, og at menn forlanger at kvinner hatt sex med minst to menn?

Anonymkode: 1ed4d...2e1

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tenker at en person som er noe overvektig er helt uaktuell som partner, og at menn forlanger at kvinner hatt sex med minst to menn?

Anonymkode: 1ed4d...2e1

Skal ikke si at selvtilliten er den beste for tiden. Ser ikke for meg at en mann skal ønske å ville bli bedre kjent med meg. Både pga av utseende og at jeg er "uerfaren".

Skrevet

Ingen av de punktene du lister opp skiller seg ut som unormale, så jeg kan ikke helt se noen grunn til at ingen skulle ville ha deg? Ikke vær så kritisk til deg selv.

• Liker 3
Skrevet

Du skriver 5 punkter.

Du lister opp fem punkter. Du mener at disse er hindringene for at du skal få en ny partner. Tror du at hvis du tryllet vekk disse fem punktene, så fikk du kjæreste? OK. Da må du gå til verks. Kan du gjøre noe med det?

Overvektig. Javel, det kan (og bør av helsemessige årsaker) du gjøre noe med. (At det skulle være vanskelig? - Javel, men tenk på de guttene som må bearbeide seg sjøl til ikke å være sjenerte - fordi problemet deres med å finne noen er at de ikke tør å ta kontakt).

Vært i ett langt forhold, har bare hatt en partner. Det er ikke å gjøre noe med foreløpig. Du får ikke flere partnere hvis du ikke får flere partnere. Og seksuelt sett, er det ikke mer spennende hva du har gjort enn hvor mange du har gjort det med (Hvem er mest erfaren, hun som har hatt et eksperimentelt seksualliv med kun en mann, eller hun som har ligget i misjonær under 371 menn og aldri prøvd annen stilling?)

Et barn under ett år. Skjedd er skjedd, men ikke ta det så tungt. Det der er ganske vanlig. Menn som kommer til trettiårene er stort sett forsont med at kvinner får seg mist ett barn men en fyr de ikke kan leve med før de begynner å tenke på forhold som skal vare livet ut.

Under utdanning: Det er nå du har best sjanse til å finne noen. Så det er en mulighet, ikke en hindring.

Mellom 25 og 30. Javel. Det teller vel verken for eller mot. Du er passe for noen, for gammel for andre, og for ung for atter andre.

Konsentrer deg om det du kan gjøre noe med, og gjør det beste ut av resten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror barn er det som luker vekk flest potensielle menn, deretter overvekt. Det er helt sikkert mange som kunne vært sammen med deg. Overvekten kan du gjøre noe med, og med det øker antallet menn som kan like deg. Resten av punktene har ikke noe å si, forutenom at du bør finne en i en passende aldersgruppe, på samme måte som alle andre.

Anonymkode: e1646...145

Skrevet

Ikke vær så pessimistisk, selvfølgelig er det noen der ute for deg. At du er som du er og i den situasjonen du er , setter deg på ingen måte på sidelinja. Jeg er helt sikker på at det er mange som ser på punktene du skriver om deg selv som attraktive og ikke det motsatte☺

AnonymBruker
Skrevet

Null problem TS :).

Anonymkode: 5101e...d6f

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for konstruktive svar folkens! Setter stor pris på det☺️  Skal forsøke å ikke være så kritisk til meg selv og gjøre noe med det som kan gjøres noe med☺️ Hadde et øyeblikk der jeg så meg selv som alene resten av livet, det dere har sagt hjalp!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig vil du finne en ny partner!

Men du, hvis du er så bekymret for overvekten din så er jo det noe du kan gjøre noe med. Vær aktiv og pass litt på hva du spiser. De andre punktene er da bare positive? Ok, det finnes helt sikkert menn som er skeptiske til barn, men det finnes også mange menn som syns det er helt greit. Det som er viktig er at DU er fornøyd med deg selv og ditt liv, for det vil skinne igjennom og gjøre deg attraktiv for andre også. Så akkurat det er noe du bør jobbe med.

Anonymkode: 400a3...a64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 4.4.2016 at 11.03, AnonymBruker skrev:

Tror dere det finnes menn der ute som vil ha en dame som meg? Jeg har ikke helt troen på det :dry:

Jeg:

- er mellom 25-30 år.

- under utdanning, ikke lenge igjen.

- et barn under 1 år.

- vært i ett (veldig langt) forhold, han er min eneste seksuelle partner.

- noe overvektig.

Spesielt de 3 siste punktene som gjør at jeg tror jeg aldri vil finne en mann som vil elske meg.

Du er kvinnfolk ...så sånn sett trenger du ikke ta initiativ til å få deg en mann engang. Tror du skal være glad for du ikke er mannfolk jeg om du tenker sånn. 

Anonymkode: 8b8d5...fd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...