Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du forventet avslag i pris hvis frisøren din hadde forsovet seg og var 30 min forsinket til avtalen? 

Jeg har første timen hos frisør i dag, sitter enda å venter på at frisøren skal ankomme. Hadde en avtale kl ti og frisøren har enda ikke møtt opp og åpnet for dagen. Jeg er selvsagt irritert og lurer på om det er innenfor å be om avslag i pris? 

Anonymkode: cf0ac...bcc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om frisøren har en sånn ordning med at man må betale straffegebyr om man ikke møter til time som avtalt, hadde jeg helt klart forlangt å få økonomisk kompensasjon for utsettelsen. Sånt må selvsagt gjelde begge veier. 

Anonymkode: ccd3b...c28

• Liker 1
Skrevet

Har du fått bekreftet at hun har forsovet seg og ikke plutselig er blitt veldig syk, kjørt av veien, står fast i kø pga ulykke eller liknende? Har hun forsovet seg bør du få avslag i pris, men har hun plutselig blitt veldig syk, havnet på sykehus, kræsjet eller liknende så det tar litt tid å få en annen ansatt til å komme har du neppe krav på det. Sånt er jo uforutsette ting, mens forsovelse er ren sløvhet. Håper hun eller en annen dukker opp snart ihvertfall. Kjedelig å vente. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Salka skrev:

Har du fått bekreftet at hun har forsovet seg og ikke plutselig er blitt veldig syk, kjørt av veien, står fast i kø pga ulykke eller liknende? Har hun forsovet seg bør du få avslag i pris, men har hun plutselig blitt veldig syk, havnet på sykehus, kræsjet eller liknende så det tar litt tid å få en annen ansatt til å komme har du neppe krav på det. Sånt er jo uforutsette ting, mens forsovelse er ren sløvhet. Håper hun eller en annen dukker opp snart ihvertfall. Kjedelig å vente. 

Ja jeg fikk en telefon etter å ha spurt dem på Facebook om hvor frisøren ble av. Da sa sjefen at hun som skulle klippe meg hadde forsovet seg men var på vei. Hun kom 40 min over tiden.

Heldigvis ble sveisen fin og fikk noen stylingprodukter gratis som plaster på såret :) 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg fikk en telefon etter å ha spurt dem på Facebook om hvor frisøren ble av. Da sa sjefen at hun som skulle klippe meg hadde forsovet seg men var på vei. Hun kom 40 min over tiden.

Heldigvis ble sveisen fin og fikk noen stylingprodukter gratis som plaster på såret :) 

Det er bra! :)

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å, så bra! Da var det jo verdt ventingen likevel selv om det er dritkjedelig å vente. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...