Gjest 1111 Skrevet 22. oktober 2004 #1 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg får utslett av fundation, har prøvd to merker, og alt jeg ender opp med er kløende, røde prikker i ansiktet. går jeg uten i et par dager så holder det opp. Noen som har reagert på den samme måten og har en fundation å anbefale? litt kjedelig å skulle drive å prøve seg fram helt til jeg finner en jeg tåler..
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2004 #2 Skrevet 22. oktober 2004 Hvilke har du prøvd da? Clinique er parfymefri og uten fargestoffer... Dermalogica har også fine ingridienser, men synes ikke like god..
Gjest 1111 Skrevet 22. oktober 2004 #3 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har prøvd en fra Lumene og en fra L'oreal.
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2004 #4 Skrevet 22. oktober 2004 Ville prøvd Clinique...spesielt Perfectly real er kjempebra. Ville aldri kjøpt en foundation med parfyme (slik feks Chanel og Lancome etc etc har), i hvert fall ikke hvis man bruker det ofte. Når det gjelder foundation så får har kvalitet gjerne en sammenheng med pris. Loreal er unntaket her, dårlig og ikke spesielt billig heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå