AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Har dere det? Jeg har til nå ikke hatt, men har lyst på. Anonymkode: 3a7b5...462
Gjest ClickB4it Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Ja. Jeg har flislagt stue, liker ikke å være kald på bena.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 Nei Men jeg liker de som er lette å rengjøre, slike flate vevd i plast(?) Det er bare å dra over de med en våt mopp Anonymkode: 552d9...c00
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 Nei. Tepper er noe drit. Både samler skit og smuler, og støver og lager dårlig inneklima. Jeg skal innrømme at det kan være deilig å begrave tærene i et tykt teppe, men aldri om jeg ville hatt det hjemme (eller noe som helst annet sted jeg var delansvarlig for renholdet). Anonymkode: 354ba...ee2 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #5 Skrevet 4. april 2016 Vi har sisalteppe under salongbordet, synes det funker greit. Tåler mye og er lett å støvsuge. Anonymkode: 5d0d5...968 4
MapleSirup Skrevet 4. april 2016 #6 Skrevet 4. april 2016 Jeg hadde, og synes det er fint. Men det blir ekstremt møkkete!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #7 Skrevet 4. april 2016 Kunne ikke ramle meg inn i halvsøvne å ha teppe der. Æsj! Smulesamler og hybelkanin-oppdrettsanlegg. Anonymkode: 90dfa...d6c
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #8 Skrevet 4. april 2016 Ja, har teppe under spisebordet. Tenker ikke at det er uhygienisk, det er ikke sånn teppe der ting faller nedi, det er et flatt lett å støvsuge ullteppe. Har alltid hatt det, og tar det til renseri ca hver 2 år Anonymkode: 3a974...135 1
Zienna Skrevet 4. april 2016 #9 Skrevet 4. april 2016 Ja, jeg har teppe under stuebordet. Synes det binder sammen sofagruppen og skaper "varme". Det er i flatvevd bomull, lett å riste. Har to små bord som salongbord, så de er enkle å løfte. Har også et stort under spisebordet, også flatvevd, men tyngre. Støvsuges godt og ofte. Iblant bærer jeg det ut i snøen og rengjør det med piasavakost. Er sikkert mer hygienisk i huset uten tepper, men jeg vil at hjemmet mitt skal være lunt og hyggelig, så da tar jeg heller det ekstra arbeidet 3
Zienna Skrevet 4. april 2016 #10 Skrevet 4. april 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har sisalteppe under salongbordet, synes det funker greit. Tåler mye og er lett å støvsuge. Anonymkode: 5d0d5...968 Ser for meg dette uten teppe.. Det ville ikke vært like koselig
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #11 Skrevet 4. april 2016 Tepper er lunt og godt. Man støvsuger og renser en gang i året om en må. Stort sett må en ikke det. Jeg er helt sikker på at tepper, også heldekkende, kommer tilbake i trendbildet for fullt. Jeg liker det. Anonymkode: 3db23...42f 1
fresia Skrevet 4. april 2016 #12 Skrevet 4. april 2016 ja, jeg har teppe under stuebordet. har ikke hatt problemer med hverken hybelkaniner, smuler eller "møkk" selv om jeg har et langlugget teppe. det går kjempefint å støvsuge det en gang i uka! jeg synes teppe er viktig for å få det lunt i stua :-) har dette: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30222523/ 2
Mis(s)Understood Skrevet 5. april 2016 #13 Skrevet 5. april 2016 Har et teppe under salongbordet og et teppe under spisebordet. Begge i stuen. Kortluggede tepper som støvsuges hver uke og leveres til vask ved behov. Hva andre synes om det interesserer meg svært lite. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #14 Skrevet 5. april 2016 Vi og har tepper under både stue- og kjøkken-bordet. Jeg synes renholdet blir lettere med tepper på gulvene, støvet fester seg på teppet og kan enkelt støvsuges opp. Matgris tørker vi opp med en gang, de få gangene uhellet er ute. (Har tre barn) Anonymkode: 9d281...63c 1
Xavana Skrevet 7. april 2016 #15 Skrevet 7. april 2016 Ja, nå har vi for første gang fått et deilig, mykt, langlugget teppe under salongen! Barna er voksne, så vi er ferdige med matsøl og annet griseri overalt, så det holdes enkelt rent med støvsuger.
Frida Skrevet 8. april 2016 #16 Skrevet 8. april 2016 Har et korthåret teppe i ren ull under sofabordet, og ville aldri tatt det bort. Teppet blir tatt ut og banket flere ganger i året og ellers støvsuget hver uke og tørket over ved behov. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #17 Skrevet 9. april 2016 Har et korthåret ullteppe under sofabordet jeg også Anonymkode: 61a02...c3f
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 9. april 2016 #18 Skrevet 9. april 2016 Vi har det om høst og vinter, men om vår og sommer tar vi det bort. Pleier å ha det til rens 1 gang i året og banker ut alt som måtte være i flere ganger i året ute i hagen. Støvsuger 3 ganger i uken også så det er ikke noe problem
neon_sun Skrevet 9. april 2016 #19 Skrevet 9. april 2016 Den 04.04.2016 at 22.12, fresia skrev: ja, jeg har teppe under stuebordet. har ikke hatt problemer med hverken hybelkaniner, smuler eller "møkk" selv om jeg har et langlugget teppe. det går kjempefint å støvsuge det en gang i uka! jeg synes teppe er viktig for å få det lunt i stua :-) har dette: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30222523/ Vi har også dette og synes det er helt supert. Det er veldig gulvkaldt hos oss, samt det ser mye koseligere ut. 1
Gjest Sisti Skrevet 9. april 2016 #20 Skrevet 9. april 2016 Vi har et persisk teppe under stuebordet. De tåler helst ikke rens (eller det forkorter teppets levetid veldig), så vi er spente på hvordan det skal gå nå når vi får barn. Men det er helt sykt behagelig, og vi har det veldig gulvkaldt, så foreløpig eeelsker vi det. Har ingen problemer med å holde det rent nå - men vi får se hva som skjer når vi får barn. i verste fall må vi pakke det bort for noen år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå