AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Jeg lurer på hvordan dere oppfører dere mot tidligere flørter/dater/ONS. Jeg er litt sånn at jeg er hyggelig uansett hvem og hvorfor som avsluttet det. Smiler og sier "Hei" hvis jeg treffer de på gata eller byen eller butikken. For etter å ha vært singel en stund så treffer jeg jevnlig disse. Men grunnen til at jeg spør er at den siste jeg datet en liten stund, som jeg falt for fort for, som "ghostet" meg (lært uttrykket her på KG!) rett etter vi lå sammen for første gang, oppførte seg rart. Jeg var nå innforstått med at han ikke var interessert lengre når han sluttet å svare og sånn, så jeg lot han være. Men når jeg i helgen traff han på en cafe så gikk han rett forbi meg og så ikke på meg, men nikket til en av de som var i følge mitt. Han gikk forbi meg flere ganger uten å si noe, men jeg vil nå tro han så meg. Jeg var jo klar til å si "hei" og gå videre... Er dette vanlig praksis? Ignorerer dere deres tidligere flørter? Anonymkode: d7bcf...262
Gjest ashanti Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Det hadde jeg aldri gjort, syntes det virker utrolig umodent og mer som noe man kunnet funnet på å gjøre når vi gikk på ungdomsskolen. Oppegående, voksne mennesker klarer da å utvise et minimum av høflighet/folkeskikk. Nå syntes jeg såkalt 'ghosting' er ganske hårreisende oppførsel også jeg da.
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. april 2016 #3 Skrevet 4. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvordan dere oppfører dere mot tidligere flørter/dater/ONS. Jeg er litt sånn at jeg er hyggelig uansett hvem og hvorfor som avsluttet det. Smiler og sier "Hei" hvis jeg treffer de på gata eller byen eller butikken. For etter å ha vært singel en stund så treffer jeg jevnlig disse. Men grunnen til at jeg spør er at den siste jeg datet en liten stund, som jeg falt for fort for, som "ghostet" meg (lært uttrykket her på KG!) rett etter vi lå sammen for første gang, oppførte seg rart. Jeg var nå innforstått med at han ikke var interessert lengre når han sluttet å svare og sånn, så jeg lot han være. Men når jeg i helgen traff han på en cafe så gikk han rett forbi meg og så ikke på meg, men nikket til en av de som var i følge mitt. Han gikk forbi meg flere ganger uten å si noe, men jeg vil nå tro han så meg. Jeg var jo klar til å si "hei" og gå videre... Er dette vanlig praksis? Ignorerer dere deres tidligere flørter? Anonymkode: d7bcf...262 Nei , selvsagt ikke! Så utrolig umodent. Hadde sagt hei og snakket som vanlig, selv om man hadde en fortid med bare sex.
OppNedPåAlt Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 Jeg hilser alltid, er såppass voksen at det ikke gjør meg noe. Du skal være glad det ikke ble noe av det der 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #5 Skrevet 4. april 2016 Er det ikke en stor forskjell på flørter/dater og ONS? Sistnevnte har jeg ikke, men det er jo gjerne et resultat av en fuktig kveld på byen der ens dømmekraft er fordervet av alkohol. Hilser dere på tilfeldige ONS dersom dere skulle ha møtt hverandre igjen? Hvorfor/hvorfor ikke? Når det gjelder flørter og dater anser jeg det som normal høflighet å hilse. Ettersom denne personen fadet ut TS er det likevel ikke så overraskende at han ignorerte henne. Absolutt ikke greit da. Anonymkode: 4f4aa...857
-Missi- Skrevet 4. april 2016 #6 Skrevet 4. april 2016 Tja det er i grunn ganske forskjellig, hilser hyggelig på de fleste. Nå møter jeg ikke så mange av dem her jeg bor da. Når jeg tilfeldig har møtt på noen har vi enten bare hilst høflig og gått videre, men har og de hvor man slår av en prat kommer veldig ann på personkjemien når man møtes og en del på om det var bare en ons/flørt eller mer seriøst som dating/forhold.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #7 Skrevet 4. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvordan dere oppfører dere mot tidligere flørter/dater/ONS. Jeg er litt sånn at jeg er hyggelig uansett hvem og hvorfor som avsluttet det. Smiler og sier "Hei" hvis jeg treffer de på gata eller byen eller butikken. For etter å ha vært singel en stund så treffer jeg jevnlig disse. Men grunnen til at jeg spør er at den siste jeg datet en liten stund, som jeg falt for fort for, som "ghostet" meg (lært uttrykket her på KG!) rett etter vi lå sammen for første gang, oppførte seg rart. Jeg var nå innforstått med at han ikke var interessert lengre når han sluttet å svare og sånn, så jeg lot han være. Men når jeg i helgen traff han på en cafe så gikk han rett forbi meg og så ikke på meg, men nikket til en av de som var i følge mitt. Han gikk forbi meg flere ganger uten å si noe, men jeg vil nå tro han så meg. Jeg var jo klar til å si "hei" og gå videre... Er dette vanlig praksis? Ignorerer dere deres tidligere flørter? Anonymkode: d7bcf...262 Jeg har opplevde det. I ettertid viste det seg at han var flau over å ha behandlet meg litt dårlig.Teit og tafatt spør du meg. Anonymkode: 42300...68a
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #8 Skrevet 5. april 2016 Selvfølgelig hilser man! Er jo voksne mennesker tross alt. Sannsynligvis er han flau over å ha behandlet deg dårlig og sikkert redd for at du er sur på han, og velger derfor å overse deg. Jeg ville ikke brydd meg om det. En annen ting kan jo være om de er sammen med en ny dame da. Da har jeg en viss forståelse for at de kanskje ikke vil snakke formye med en "gammel flamme", da dette kanskje kan føre til ubehagelige spørsmål. Men å si hei burde nå uansett ikke være et problem. Anonymkode: 2a9db...a8a
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #9 Skrevet 5. april 2016 Later som om jeg ikke har sett dem, eller går en annen vei om jeg ikke blir oppdaget. Dersom det er ingen annen utvei så smiler og hilser jeg pent og utveksler noen ord. De er veldig ivrige på å hilse på meg. Hadde dårlig dømmekraft i tenårene, og var sammen med tre som jeg aldri hadde tatt i om jeg var litt sikrere på meg selv. Dårlig miljø og dårlig oppførsel. Så jeg unngår å hilse fordi de minner meg på dårlige avgjørelser jeg har tatt tidligere. Altså meg, ikke dem det egentlig går på. Anonymkode: d28ea...fb4
Sirah Skrevet 5. april 2016 #10 Skrevet 5. april 2016 Treffer jeg på gamle ekser eller flammer (noe jeg skjeldent gjør heldigvis da jeg har flyttet :P) så er det en selvfølge at jeg oppfører meg som folk. Smiler og sier hei, men gjør stort sett ikke noe mer enn det. Hilser på dem som jeg gjør med andre bekjente jeg ikke har noen interesse av å stå og jabbe med. 1
draug 75 Skrevet 5. april 2016 #11 Skrevet 5. april 2016 Jeg er ferdig med og har avklart forhold til: gammelkjærester, flammer, pulevenninner og en- natts eventyr. Så jeg ser ikke noe galt i å hilse og slå av en prat om vi skulle møtes. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #12 Skrevet 5. april 2016 Kommer an på. Enkelte har vært så masete i ettertid at jeg later som om jeg ikke kjenner personen. Sier man hei, så gir de seg ikke og vil gifte seg og få barn. Er ikke helt der! Andre kan jeg godt si hei til, men vi har jo avklart at vi ikke blir et par og er enige om det. Anonymkode: 0ca2b...b16
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #14 Skrevet 6. april 2016 Jeg vasser i alle varianter, ekskjærester, dates og ONS, og har ingen problemer med å forholde meg til noen av dem. Enkelte mister man selvfølgelig kontakten med naturlig, tok bl.a. en sletterunde av rene ONS fra FB da jeg ble samboer (det er slutt nå, har ikke lagt til noen av dem igjen), men har enkelte igjen som i tillegg er gamle klassekompiser/kollegaer og til dels venner. I det siste har det dukket opp et par gamle flammer, vi er vel i den alderen (40+), husker det samme skjedde med mamma Ikke noe jeg har ønske om å gjenopplive, men hyggelig å se hvor de er nå. Venninnene mine ler litt av meg fordi jeg drasser rundt på "gammal moro", som de kaller det, og jeg ser jo den, men jeg er en type som lett blir glad i mennesker, jeg har generelt hatt bare snille menn i mitt liv, og jeg liker å se hvordan det går med dem, har sjelden noe usnakket med noen. Jeg er ikke forelsket i noen av dem, men kunne lett tatt en øl med alle. Anonymkode: 5ac44...4b1 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #16 Skrevet 7. april 2016 9 timer siden, Isaccis skrev: Hvem var det han nikket til da? En venninne av meg. Jeg spurte henne om hun kjente han, hun sa hun aldri hadde sett han før. Anonymkode: d7bcf...262
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #17 Skrevet 7. april 2016 Later som jeg ikke ser dem... Anonymkode: ba8a9...326
Neket Skrevet 7. april 2016 #18 Skrevet 7. april 2016 (endret) Jeg skriker "du sa du skulle ringe!!!" Også kaster jeg drinken min i fjeset på dem. Har jeg ikke en drink, tar jeg en brostein el, evt prøver å kjøre over dem med bilen min!! Endret 7. april 2016 av Neket 4
peppermyntete Skrevet 7. april 2016 #19 Skrevet 7. april 2016 Nikker, smiler eller sier hei (eller en kombinasjon) avhengig av settingen. Har absolutt ikke noe i mot å hilse på dem, men litt kleint kan det jo være med noen.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #20 Skrevet 7. april 2016 her var det mange balanserte mennesker. foretrekker å unngå de fleste av diverse ymse årsaker. er 2 jeg har hatt kontakt med i ettertid. Anonymkode: cb3d2...d82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå