AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #21 Del Skrevet 5. april 2016 Jeg er en ganske sjalu person, har faktisk ikkr behov for å høre hvem kjendis eller hvem som helst andre min kjæreste ønsker å ligge med rett før bryllupet mitt. Syns du i det minste kam droppe det spørsmålet . Ingen av vennene mine tror jeg er sjalu. Så kan godt være venninne din er det uten at du vet om det. Anonymkode: 6cd8e...c7a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 5. april 2016 #22 Del Skrevet 5. april 2016 Min venninne hadde noe slikt, men alle spørsmålene var om dem som par og ikke hvilken kjendis han vil ligge med (feks). Fra søtt til mer om senga. Hva gjør hun som får deg til å le, når visste du at du elsket henne, hva synes du er hennes mest sexye kroppsdel, foretrekker du at hun bruker string eller boxer, tre ord han mener beskriver henne, tre ord han mener beskriver han selv. Det er noen år siden nå, så husker ikke stort (hjelper vel ikke at jeg ikke var edru). Det var tre, fire ark med spørsmål og svar. Jeg synes det var kjempegøy, og brudens kommende mann hadde jo svart veldig søtt og morsomt, så det var også gøy. Jeg ville likt det om det skjedde på mitt utdrikningslag, også tenker jeg som så at hvis det er for drøyt så vil vel brudgommen sette ned foten? Han blir jo spurt i forhåpentligvis edru tilstand og bør kjenne sin frue godt nok? Ett shot per feil svar kan fort bli litt mye derimot. Tenk om det blir fem feil svar, fem shotter er forholdsvis mye. Nå kan det jo hende at det er snakk om å shotte noe svakt, eller at dere har tenkt til å ha skikkelig fyllekveld. Ett forslag fra meg er noe pinlig å kle på den kommende bruden, feil svar=ett pinlig plagg hun må bruke resten av dagen. Eventuelt en slurk av drink per feil svar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 10. april 2016 #23 Del Skrevet 10. april 2016 Den 4 avril 2016 at 20.53, AnonymBruker skrev: I min vennekrets handler heldigvis utdrikningslag om å gi bruden en opplevelsesrik dag med gode venner, god mat og drikke, og god mimring om ting som har vært og ting vi håper kommer. Anonymkode: f8c62...99f Dette hadde vært helt greit når jeg skal ha utdrikningslag. Jeg tåler såpass, og litt på kanten er helt innenfor på utdrikningslag, synes nå jeg. Ulike folk har ulik oppfatning av utdrikningslag. Men det kalles jo "utdriknings"-lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå