AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1 Del Skrevet 4. april 2016 Hei, skal lage quiz hvor jeg intervjuer brudgom og så må bruden svare det samme han svarte - hvis ikke ranker det en shot Har dere forslag? De må være litt på kanten! Anonymkode: c6008...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #2 Del Skrevet 4. april 2016 Nei. :D Anonymkode: 2bc49...f5a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 4. april 2016 #3 Del Skrevet 4. april 2016 Er du sikker på at dette kommer til å falle i god jord hos bruden? I alle fall ettersom du vil det skal være på kanten. Kanskje ikke så lurt å gjøre brudeparet forlegen på deres egen dag. Det er det eneste forslaget jeg har. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 4. april 2016 #4 Del Skrevet 4. april 2016 Jeg håper du tenker utdrikingslag og ikke bryllup. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #5 Del Skrevet 4. april 2016 2 minutter siden, VinterSnø skrev: Jeg håper du tenker utdrikingslag og ikke bryllup. Det håper jeg også. Litt rart å få bruden til å ta shots i bryllupet Anonymkode: 144f1...2a3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #6 Del Skrevet 4. april 2016 Uff så tacky med shoting og på kanten quiz i bryllup Dropp det og gå heller for en variant som ikke ødelegger brudeparets dag og setter deg i dårlig lys, f.eks at de står på stolene med ryggen mot hverandre og holder en av hver sin sko, og så får de spørsmål der de svarer med å holde opp skoen til den det gjelder. Spørsmålen kan være hvem er flinkest til å rydde?, hvem er best på å lage pizza?, hvem synger finest? osv. Det blir fremdeles morsomt, spesielt når de ikke er enig, men det driter ikke ut noen. Hadde noen lagt på kanten quiz i mitt bryllup så hadde jeg avsluttet hele quizen og deretter aldri snakket med vedkommende igjen. Anonymkode: f8c62...99f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #7 Del Skrevet 4. april 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff så tacky med shoting og på kanten quiz i bryllup Dropp det og gå heller for en variant som ikke ødelegger brudeparets dag og setter deg i dårlig lys, f.eks at de står på stolene med ryggen mot hverandre og holder en av hver sin sko, og så får de spørsmål der de svarer med å holde opp skoen til den det gjelder. Spørsmålen kan være hvem er flinkest til å rydde?, hvem er best på å lage pizza?, hvem synger finest? osv. Det blir fremdeles morsomt, spesielt når de ikke er enig, men det driter ikke ut noen. Hadde noen lagt på kanten quiz i mitt bryllup så hadde jeg avsluttet hele quizen og deretter aldri snakket med vedkommende igjen. Anonymkode: f8c62...99f Selvsagt er det snakk om utdrikningslaget her og ikke bryllupet! Anonymkode: ca987...e83 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #8 Del Skrevet 4. april 2016 Hadde det vært mitt utdrikningslag så hadde ikke jeg satt pris på å oppdage at folk hadde flydd rundt og spurt min mann om "på kanten ting" for å finne ut av hvordan vi passet sammen sånn. Jeg skjønner det er morsomt ment, men herregud så harry å la hele utdrikningslaget dreie seg som sex, på kanten, kofferthumor osv... Anonymkode: ffcbd...64f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #9 Del Skrevet 4. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, skal lage quiz hvor jeg intervjuer brudgom og så må bruden svare det samme han svarte - hvis ikke ranker det en shot Har dere forslag? De må være litt på kanten! Anonymkode: c6008...330 Noen forslag, som for det meste er basert på at brudgommen er en åpen type som ikke bryr seg så mye om han driter seg ut litt. Husk forresten å ikke stille noen spørsmål som kan føre til krangling, og husk å vurdere om brudeparet er komfortable med å få intimgrensene sine herjet litt med i forbindelse med utdrikninglaget. Lykke til! Hvem var den første til å fise i den andres nærvær? Hva er det mest ergogene stedet på kroppen hans? Hva er det mest ergogene stedet for kroppen hennes? Hva er det mest sexy antrekket hun eier (i hans øyne)? Hvilken kjendis har han mest lyst til å ligge med? Hvilken kjendis har hun mest lyst til å ligge med? Favorittstillinger i sengen (begges)? Hva synes han er hennes verste uvane? Om omvendt? Og til kritikere her: Jeg hadde heller ikke likt dette opplegget, men jeg stoler på at TS kjenner sin venninne godt nok og at de har samme form for humor! Hun ba om råd til en aktivitet, og da synes jeg dere skal holde dere for gode til å snakke om hvor harry det er. Anonymkode: ca987...e83 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #10 Del Skrevet 4. april 2016 Jeg ser forresten at noen av forslagene mine ikke passer med det du spurte om, f.eks. hvem hun har lyst til å ligge med. Dere kunne eventuelt gjort quizen todelt: en del hvor dere sjekker hvor godt hun kjenner ham (slik at hun svarer på spørsmål dere tidligere har gitt ham), og en del hvor dere sjekker hvor godt han kjenner henne (slik at han svarer på spørsmål om henne, og hun gir "fasiten" på festen). Anonymkode: ca987...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #11 Del Skrevet 4. april 2016 Og kanskje en tredje del med spørsmål som bare sjekker om de er kompatible og svarer det samme om ting de liker å gjøre sammen etc. Anonymkode: ca987...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #12 Del Skrevet 4. april 2016 Du bør kjenne bruden så godt at du vet at hun synes det er greit 😮 Anonymkode: 8ac0b...df6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #13 Del Skrevet 4. april 2016 Jeg var i utdrikningslag hvor man hadde denne leken, mannen var spurt noen uker før, og svarene var tatt opp på video. Var en suksess. Var en blanding av søte og kinky spørsmål. Anonymkode: 30120...3ec 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 4. april 2016 #14 Del Skrevet 4. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde det vært mitt utdrikningslag så hadde ikke jeg satt pris på å oppdage at folk hadde flydd rundt og spurt min mann om "på kanten ting" for å finne ut av hvordan vi passet sammen sånn. Jeg skjønner det er morsomt ment, men herregud så harry å la hele utdrikningslaget dreie seg som sex, på kanten, kofferthumor osv... Anonymkode: ffcbd...64f ehhhhh, hva TRODDE du utdrikkingslaget handlet om? Trodde alle kjente til poenget. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #15 Del Skrevet 4. april 2016 2 timer siden, Druid skrev: ehhhhh, hva TRODDE du utdrikkingslaget handlet om? Trodde alle kjente til poenget. I min vennekrets handler heldigvis utdrikningslag om å gi bruden en opplevelsesrik dag med gode venner, god mat og drikke, og god mimring om ting som har vært og ting vi håper kommer. Anonymkode: f8c62...99f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 4. april 2016 #16 Del Skrevet 4. april 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: I min vennekrets handler heldigvis utdrikningslag om å gi bruden en opplevelsesrik dag med gode venner, god mat og drikke, og god mimring om ting som har vært og ting vi håper kommer. Anonymkode: f8c62...99f I min og. Og vi pleier å ha en eller annen versjon av leken det snakkes om, men vi holder oss innenfor hva bruden takler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 4. april 2016 #17 Del Skrevet 4. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt er det snakk om utdrikningslaget her og ikke bryllupet! Anonymkode: ca987...e83 Ser du reaksjonene her så ser du det ikke var selvsagt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #18 Del Skrevet 4. april 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: I min vennekrets handler heldigvis utdrikningslag om å gi bruden en opplevelsesrik dag med gode venner, god mat og drikke, og god mimring om ting som har vært og ting vi håper kommer. Anonymkode: f8c62...99f I min og. Heldigvis! Men jeg har forståelse for at andre ikke må ha det helt sånn. Men ja, det er det som er vanlig blant mine venner og kjente ja. Anonymkode: 8ac0b...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. april 2016 #19 Del Skrevet 5. april 2016 Dette minner meg om et amerikansk show jeg så da jeg var på cruise. Deltagerne var et par som nærmet seg gullbryllup, et par som var rundt sølvbryllup og et som ganske nylig var blitt sammen. De skulle svare på spørsmål om hverandre (uten at partneren hørte svaret og ga fasiten senere) Hun ene fant ut i løpet showet at kjæresetn hadde vært utro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slutt Skrevet 5. april 2016 #20 Del Skrevet 5. april 2016 Herregud, jeg hadde dødd av skam hvis dette ble arrangert i mitt utdrikningslag! Erogene soner? Favorittstilling?? Det har da for pokker ingen andre noe som helst med å gjøre! Tips: La være! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå