AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Jeg har laget en del mat med oppskrifter fra Matprat og Godt, men synes det bare blir ganske godt, og aldri sykt godt! Så det virker som oppskriftene der er mest lettvint og litt kjedelig. Skulle gjerne hatt tips til litt mer fancy oppskrifter. Trenger ikke være sær mat, gjerne kjente retter, men bare vanvittig godt Anonymkode: 4f02a...645
Pinecone Skrevet 4. april 2016 #2 Skrevet 4. april 2016 Jeg følger aldri oppskrifter til punkt og prikke. Jeg krydrer mye, bytter ut noen ingredienser og legger til det jeg syntes passer. Som regel er jeg veldig fornøyd med det jeg lager og får mye skryt fra middagsgjester - spesielt de gangene jeg ikke er redd for å krydre litt ekstra. Jeg finner mange gode oppskrifter på Trine's matblogg, utenlandske matbloggere, pinterest, tine.no, jamie olivers nettsider og Gordon Ramsay's app.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har laget en del mat med oppskrifter fra Matprat og Godt, men synes det bare blir ganske godt, og aldri sykt godt! Så det virker som oppskriftene der er mest lettvint og litt kjedelig. Skulle gjerne hatt tips til litt mer fancy oppskrifter. Trenger ikke være sær mat, gjerne kjente retter, men bare vanvittig godt Anonymkode: 4f02a...645 Trines matblogg Anonymkode: 6fdd9...be0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå