Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #1 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg får ikke til å laste opp min hjemmeside på Start via FTP. Hva skal man gjøre for å få det til? Får beskjed om at man må ha Starts eget internett-abbonement for å kunne gjøre det, men det må vel være feil vel? Isåfall er det jo ikke spesielt brukervennlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 17. juli 2002 #2 Del Skrevet 17. juli 2002 Les hvordan du skal løse dette her: > http://www.start.no/hjelp/2001/12/14-4570.html Jeg vil anbefale alternativ 3. Etter å ha sendt SMSen får du øyeblikkelig tilgang til FTP-serveren. Du trenger kun å gjøre dette én gang. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorina sofie Skrevet 19. juli 2002 #3 Del Skrevet 19. juli 2002 Hei! Åpne ftp-programmet. Skriv ftp.powertech.no der det står host Skriv inn brukernavn og passord, og klikk connect. Det skal ikke mere til, såvidt jeg vet. Funker i alle fall for meg Husk å legge filene i public_html, det er det som er webkatalogen. dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 19. juli 2002 #4 Del Skrevet 19. juli 2002 Det er ikke verre enn det nei, men hos Start må først FTP kontoen din aktiveres, derfor må man følge ett av punktene på linken i innlegget mitt lenger opp (alternativ 3 anbefales). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå