Gå til innhold

Noen som kan kjenne igjen å ha sett denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer da altså på tittelen på en film, nå har jeg googlet frem og tilbake uten resultater, å spør nå her som siste alternativ.

Dette er altså en film som går i psykiatriens spor, det handler om en jente, tipper hun er rundt 25 +- (snakker ikke om Girl, interrupted, som fort kan foreslås å blandes med den filmen jeg er ute etter) hun bli tvangsinnlagt på et psykiatrisk sykehus, hvor hun møter flere personligheter  (et sinnsykehus for kun jenter antar jeg) året det skal være i filmen er jeg usikker på, men den er i allefall ikke ny. Det skjer en rekke hendelser hvor hver av disse personlighetene, altså jentene forteller om en "gal" doktor som tar de med ned i kjelleren for å gjøre de friske. Dette er derimot kun vrangforestillinger, å skjer ikke i virkeligheten, men i demmes hodet.  Denne hoved jenta som er blitt lagt inn er fast bestemt på å rømme derifra, å redde de andre jentene, det skjer jo selvfølgelig ikke. Hele filmen er basert på denne jentas personlighetsforstyrrelser og den avslutter med at alle de jentene vi får se i filmen er hennes egne personligheter, hun har altså vært på denne avdelingen alene her tiden. Denne legen hun trodde var der fot å skade dem (rettere sagt henne) var kun oppspinn i hodet hennes. Helt til slutt forstår hun dette selv, og blir skrevet ut.

Hjelp? Hvilken film snakker jeg om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sucker Punch?

Skrevet
1 minutt siden, Fjompen skrev:

Sucker Punch?

Hørtes ikke kjent ut dessverre. I det jeg skrev dette, så dukket ordet mental opp, mulig at det ordet var i tittelen på en eller annen måte. Men takk for svar likevel ☺

Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Kan det være The Ward fra 2010?

Skrevet
33 minutter siden, Lady Mondegreen skrev:

Kan det være The Ward fra 2010?

Jaaaaa!  Taakk! Endelig. Tusen takk for svar! Det var denne jeg var ute etter. 

Åssen synes du gjenfortelling var?  Var den brukanes? 😂

Gjest Lady Mondegreen
Skrevet
14 minutter siden, lillefin skrev:

Jaaaaa!  Taakk! Endelig. Tusen takk for svar! Det var denne jeg var ute etter. 

Åssen synes du gjenfortelling var?  Var den brukanes? 😂

Absolutt godkjent gjenfortelling, siden jeg klarte å finne frem til filmen uten å ha sett den selv! ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...