krs1996 Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Jeg er da en ganske asosial mann, ca. 20 år gammel. Jeg har ikke noe problem med å snakke og å være ute med folk, men jeg liker det bare ikke. Jeg liker bedre eget selskap, og hobbyer går for det meste i div IT ting som ingen bryr seg om, gaming, og å se på serier. Hvis jeg skal noe med venner, kommer de vanligvis til meg og er hos meg hele helga. Kan fint dra ut og spise eller på danmarkstur med folk fra jobben. Går innimellom ut på fest, men syns det blir kjedelig. Henger meg på samtalene, prøver å bli kjent med folk, men det er bare ikke for meg. Har vært i ett forhold før, varte i nesten 2 år. Vi brukte helgene sammen og så hverandre lite ellers siden hun bodde litt langt unna. Vi dro på kino, stakk ut og spiste, sverigetur, spilte spill, eller så på serier sammen. Vi var aldri med venner når vi var sammen, da verken av oss hadde lyst til det. Jeg endte det for grunner jeg ikke ønsker å gå inn på. Inntrykket mitt av de jentene jeg møter på til vanlig, er at det ikke er noe de hadde vært interessert i. De vil ha en gubbe som drar med på fest og er ute med masse venner og finner på sprell - og det er ikke meg i det hele tatt. Jeg får rett og slett ikke muligheten til å bli bedre kjent med jenter, da de ikke vil finne på noe bare med meg, de vil ha med seg hele vennegjengen ut, og det greier ikke jeg å være med på. Hvor/hvordan møter man på jenter som kunne tenkt seg et slikt forhold? Jeg ville antatt at jentene som er som meg, sitter hjemme og driver med sitt, men de får man jo svært sjeldent kontakt med. Kunne du tenkt deg et forhold som dette? Hvorfor/hvorfor ikke?
applestories Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Både ja og nei. Jeg er litt sånn som deg, men jeg vil ikke være det. Derfor ja, det ville vært fint med noen som skjønner det, men nei, det ville vært for mye om det var to av oss. Jeg tror jeg trenger noen som kan dra med meg ut, og som også blir med når jeg vil finne på noe. 1
krs1996 Skrevet 3. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2016 4 minutter siden, applestories skrev: Både ja og nei. Jeg er litt sånn som deg, men jeg vil ikke være det. Derfor ja, det ville vært fint med noen som skjønner det, men nei, det ville vært for mye om det var to av oss. Jeg tror jeg trenger noen som kan dra med meg ut, og som også blir med når jeg vil finne på noe. Ser den. De få gangene eksen skulle noe, så ble jeg med ut. Festival, tivoli og litt slikt. Kjedet meg noe veldig, men lot ikke ho få vite det. Jeg liker jo litt friluftsliv, camping og slikt, men det skjer ikke så ofte. Har også lyst til å reise ganske mye i løpet av livet. Tingen er at jeg har ikke lyst til å gjøre det med venner, hadde mye mer lyst til å hatt med meg ei dame på slikt, og kun det. Kommer litt an på hva du mener med "noen som kan dra meg ut", for jeg drar gjerne ut, så lenge det bare er meg og ei jente som finner på noe sammen.
applestories Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 2 minutter siden, krs1996 skrev: Har også lyst til å reise ganske mye i løpet av livet. Tingen er at jeg har ikke lyst til å gjøre det med venner, hadde mye mer lyst til å hatt med meg ei dame på slikt, og kun det. Ser absolutt den, men problemet er å finne denne andre personen! Jeg skulle også gjerne reist mer sammen med noen jeg kom godt overens med (trenger ikke være en kjæreste), men jeg har for tiden ingen som er aktuelle, og å møte nye mennesker er ikke helt enkelt for alle
Frustrertfrue88 Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 Jeg tror jeg kunne ha vært I et slikt forhold. Jeg er ganske asosial selv, men har venner. Jeg liker best å forholde meg til en person og ikke store grupper. Det å se på en serie sammen kan jo være sosialt. Jeg tror det er mange som deg der ute, men tenker at for noen er det litt tabu å snakke om sånne ting. Tror det er alfa Omega å finne en som er lik seg selv når det kommer til den sosiale biten. Ellers vil det kanskje bli litt skjev fordeling.
krs1996 Skrevet 3. april 2016 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2016 1 minutt siden, applestories skrev: Ser absolutt den, men problemet er å finne denne andre personen! Jeg skulle også gjerne reist mer sammen med noen jeg kom godt overens med (trenger ikke være en kjæreste), men jeg har for tiden ingen som er aktuelle, og å møte nye mennesker er ikke helt enkelt for alle Jeg vet. Har prøvd meg litt på nettdating den siste uka, men det er ikke mye svar å få der. Har chatta litt med ei de siste dagene på en dating-side. Chatten er litt vel kjedelig da, så tviler på at ho er interessert, men må nå prøve uansett. Vurderer å bare invitere ho ut på kino en kveld
John_Felipe Skrevet 3. april 2016 #7 Skrevet 3. april 2016 (endret) Alltid hatt lyst til å date en gamer som er glad i å reise og se verden en gang iblant. Men wtf de er så vanskelige å finne! Aldri datet en gamer før! Sjelden art! Endret 3. april 2016 av John_Felipe
krs1996 Skrevet 3. april 2016 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2016 4 minutter siden, Frustrertfrue88 skrev: Jeg tror jeg kunne ha vært I et slikt forhold. Jeg er ganske asosial selv, men har venner. Jeg liker best å forholde meg til en person og ikke store grupper. Det å se på en serie sammen kan jo være sosialt. Jeg tror det er mange som deg der ute, men tenker at for noen er det litt tabu å snakke om sånne ting. Tror det er alfa Omega å finne en som er lik seg selv når det kommer til den sosiale biten. Ellers vil det kanskje bli litt skjev fordeling. Jeg har jo også venner, men vi ser hverandre kun noen helger, da 1 eller 2 av dem stikker over til meg og vi ser på film/serier, spiller spill og snakker om hva enn. Hører de er der ute, bare vanskelig å finne dem.
krs1996 Skrevet 3. april 2016 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2016 4 minutter siden, John_Felipe skrev: Alltid hatt lyst til å date en gamer som som er glad i å reise og se verden en gang iblant. Men wtf de er så vanskelige å finne! Aldri datet en gamer før! Sjelden art! Haha Lettere å møte på en shiny pokemon enn ei gamer jente. Hører jo noen historier fra noen av de på jobb som gamer at de kjenner folk som finner seg dame på LAN eller blir sammen med jenter som streamer på twitch mens de gamer. Men, selv om jeg er en gamer, så gamer ikke jeg de samme tingene som folk flest gjør, og jeg liker ikke å se på twitch gamere (ikke min greie)
Frustrertfrue88 Skrevet 4. april 2016 #10 Skrevet 4. april 2016 Jeg ser jeg ordla meg litt feil der. Jeg mente ikke at du ikke hadde venner. Ja. Det er vanskelig å finne mennesker som er slik.. Jeg sliter med det selv. Syntes det hørtes ut som en god plan og invitere hun du har fått kontakt med ut:)
krs1996 Skrevet 4. april 2016 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2016 1 minutt siden, Frustrertfrue88 skrev: Jeg ser jeg ordla meg litt feil der. Jeg mente ikke at du ikke hadde venner. Ja. Det er vanskelig å finne mennesker som er slik.. Jeg sliter med det selv. Syntes det hørtes ut som en god plan og invitere hun du har fått kontakt med ut:) Ja, tror jeg skal det. Uheldigvis kan jeg være veldig flink til å ødelegge slike kvelder, da jeg ikke er en flink samtalestarter. Måtte nesten satt meg ned og skrevet ned mulige samtaleemner Når jeg møtte min nåværende eks, var det via facebook. Vi leide ei hytte og var for oss selv og så på film og serier hele helga. Tror ikke de fleste jenter hadde blitt med på en slik første date
Frustrertfrue88 Skrevet 4. april 2016 #12 Skrevet 4. april 2016 5 minutter siden, krs1996 skrev: Ja, tror jeg skal det. Uheldigvis kan jeg være veldig flink til å ødelegge slike kvelder, da jeg ikke er en flink samtalestarter. Måtte nesten satt meg ned og skrevet ned mulige samtaleemner Når jeg møtte min nåværende eks, var det via facebook. Vi leide ei hytte og var for oss selv og så på film og serier hele helga. Tror ikke de fleste jenter hadde blitt med på en slik første date Hehe. Huff! Men du kan være heldig også. Kanskje hun tar initiativ til å starte en samtale. De fleste ville nok ikke blitt med på det nei, men det finnes noen av oss og du har jo funnet det tidligere. Det lå jo bety at det finnes håp
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #13 Skrevet 4. april 2016 10 minutter siden, krs1996 skrev: Ja, tror jeg skal det. Uheldigvis kan jeg være veldig flink til å ødelegge slike kvelder, da jeg ikke er en flink samtalestarter. Måtte nesten satt meg ned og skrevet ned mulige samtaleemner Når jeg møtte min nåværende eks, var det via facebook. Vi leide ei hytte og var for oss selv og så på film og serier hele helga. Tror ikke de fleste jenter hadde blitt med på en slik første date Det høres ut som en perfekt date for meg, haha. Er ikke så glad i å snakke masse, liker å ha det stille rundt meg.. Anonymkode: 7fbfb...3ff 2
krs1996 Skrevet 4. april 2016 Forfatter #14 Skrevet 4. april 2016 2 minutter siden, Frustrertfrue88 skrev: Hehe. Huff! Men du kan være heldig også. Kanskje hun tar initiativ til å starte en samtale. De fleste ville nok ikke blitt med på det nei, men det finnes noen av oss og du har jo funnet det tidligere. Det lå jo bety at det finnes håp Ja, håper det. Hadde vært så deilig å finne ei jente igjen. Merker det blir litt ensomt til tider. Jeg er en stor kosebamse, likte like godt å ligge i armkroken hennes som ho likte å ligge i min. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det høres ut som en perfekt date for meg, haha. Er ikke så glad i å snakke masse, liker å ha det stille rundt meg.. Anonymkode: 7fbfb...3ff Bra jeg ikke er den eneste som syntes det Hytta hadde 2 små senger, så vi lå skvist sammen i ei lita seng
Frustrertfrue88 Skrevet 4. april 2016 #15 Skrevet 4. april 2016 Kos og nærhet er undervurdert og kan være mer givende enn en samtale, tenker jeg da. 2
krs1996 Skrevet 4. april 2016 Forfatter #16 Skrevet 4. april 2016 16 minutter siden, Frustrertfrue88 skrev: Kos og nærhet er undervurdert og kan være mer givende enn en samtale, tenker jeg da. Veldig enig. Du viser mye mer at du bryr deg om noen når du holder rundt de, enn når du sier at du er glad i de, føler nå jeg iallfall 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå