Gå til innhold

Har blitt forelska i en utlending! Faen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det som aldri skulle skje har nå skjedd. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 130c3...46a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er han fra?

Anonymkode: 3f8fd...a73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kroatia

Skrevet

Hvorfor er det et problem?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg vil egentlig ha en mann fra i hvert fall Norden som jeg deler referanser og kultur med.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg vil egentlig ha en mann fra i hvert fall Norden som jeg deler referanser og kultur med.

Du vet at du ikke MÅ bli sammen med ham? Forelskelse går over.

Anonymkode: e5901...fb7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har du merket noen avgjørende kulturforskjeller, da? Du vet at f.eks. bosniere er de som er best integrert i Norge, så hvorfor ikke kroatere?

Anonymkode: c2d93...266

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ble du i utgangspunktet så godt kjent med denne mannen at du ble forelsket da?

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men han må jo ha noen positive sider da, siden du har blitt forelsket i ham? Og veier disse tyngre enn eventuelle negative sider?

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kroatia

Du er heldig. Tenk hvis hans nasjonalitet var utenfor Schengen. Det hadde blitt en j.... utfordring i forhold til oppholdstillatelse og UDI. Du må bare ikke våge å forelske deg i noen utenfor EU/EØS. Sånn er virkeligheten for norske borgere.

Anonymkode: 10998...ca0

Skrevet

Synes mer synd på utlendingen enn deg hvis det er slik du tenker. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en kroat og han er mer bevisst på det norske enn mange nordmenn. Generelt sett har jeg veldig positive erfaringer med kroater.

Anonymkode: 74049...b51

AnonymBruker
Skrevet

Ja tenkt om han blir forelsket i deg. Faen. :fnise:

Anonymkode: 46e80...9d5

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kroatia

Hadde holdt meg unna. har du ikke sett filmen Taken? Jeg har blitt voldtatt av en fra Kroatia, og flere av venninnene mine har vært i forhold med de der de har blitt banket og mishandlet på det groveste. Nei man skal ikke si at ALLE der er sånn, men de har en disgusting kultur og syn på kvinner. 

Anonymkode: c48a2...71d

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hadde holdt meg unna. har du ikke sett filmen Taken? Jeg har blitt voldtatt av en fra Kroatia, og flere av venninnene mine har vært i forhold med de der de har blitt banket og mishandlet på det groveste. Nei man skal ikke si at ALLE der er sånn, men de har en disgusting kultur og syn på kvinner. 

åh herregud. Enda en som  har sett en film og som baserer virkelighet på det. Skjerp deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

åh herregud. Enda en som  har sett en film og som baserer virkelighet på det. Skjerp deg.

Har blitt voldtatt av en sa jeg. Vis litt respekt! De folka der er så voldelige atte. Men kjør på, dersom du er keen på sånne menn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...