Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #1 Skrevet 22. oktober 2004 har dere sett den bohus reklamen den unge blonde svenske jenta? den irriterer meg grønn, jeg finner ikke ut hvem denne jenta er!!! noen som kan hjelpe meg ? får ikke ro i meg jeg ass før jeg finner ut av det! vet å ha sett henne et anna sted
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #2 Skrevet 22. oktober 2004 Hun spilte i en svensk såpe-serie, som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på i farten... Gikk sånn i fire-fem tiden på TV2, sluttet vel for ett år siden eller lengre.
Gjest 1111 Skrevet 22. oktober 2004 #3 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har lurt på det samme, altså hvem denne damen er. husker henne fra tv, men kan ikke huske hvillket program!
Gjest gjesta Skrevet 22. oktober 2004 #4 Skrevet 22. oktober 2004 Hun spilte i en svensk såpe-serie' date=' som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på i farten... Gikk sånn i fire-fem tiden på TV2, sluttet vel for ett år siden eller lengre.[/quote'] Skilda varldar/en annen verden? Hm...var det Louise hun het i serien...
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #6 Skrevet 22. oktober 2004 ja husker serien men kan ikke huske henne i den? kan dere mimre litt slik at jeg husker???? det gnager på meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå