AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Hei Er en jente på 18 år og har ALDRI hatt en kjæreste. Jeg føler presset og trangen på intimitet og å våkne med en som elsker deg... For et par uker siden var jeg sjeleglad som singel, har en fuck friend, har gode venner, fornøyd med hele meg, men det er noe som mangler nå. Jeg vil ha en kjæreste, men har innsett nå at jeg kommer aldri til å få meg en :(. Har datet en del, men så blir vi ikke kjærester. Tror problemet er meg, siden jeg ikke greier å åpne meg osv. Kan også virke som en kald person, hvis jeg ikke åpner meg......... Hjelp til tips? Anonymkode: 3d2b5...2db
Ardenus Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Vel, du er "bare" 18 år, du har nok av tid til å finne deg en kjæreste som elsker deg Eneste måten å lære seg å bli mer åpen, er å trene på det, dra på dater osv. Når du stoler på han, så kan du fortelle ting om deg selv som du vanligvis ikke forteller folk, du kan sikker holde dine mørkeste tanker til en du virkelig elsker. Bare husk å være deg selv, ikke spill en annen og late som at du er noe du ikke er, det slår bare tilbake på deg seinere. Lykke til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå