Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

S

Endret av Tåkedis
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg virker det som at han er mer seg selv i områder han er kjent på, kanskje ikke kino. Hva med og spørre om hans interesser eller om han har et forslag med hva han syntes er interessant. Da vil han sikkert komme med forslag han syntes er gøy og det vil være mindre kleint.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Tåkedis skrev:

Jeg har blitt skikkelig forelska i en fyr som ifølge kompisen min er ganske sjenert når det kommer til jenter han liker (vi har felles vennegjeng). Kompisen er rimelig sikker på at fyren liker meg. Vi har møttes 5-6 ganger ute på byen med vennegjengen, da begge har vært ganske fulle, samt på noen hjemmefester. Da har det gått så langt at vi har klina og tukla med hverandre. Slikt er selvfølgelig veldig morsomt og spennende, men dette er en ordentlig fyr som jeg kan se for meg et seriøst forhold med, uten at jeg vil gå for fort fram og skremme han vekk. Derfor ba jeg han med på kino (var egentlig hans forslag for en stund tilbake) og han virket ganske nervøs, fniste og rødmet litt da jeg lente meg mot han for et tredje kyss :fnise: Jeg har ikke noe imot å være med han på ut byen osv, men hvis det skal bli noe mer mellom oss så burde vi jo kanskje treffes oftere, edru? Hva kan jeg foreslå at vi skal finne på? 

Åh, dette ligner litt på min situasjon. Har rotet sammen på fester 3-4 ganger.. Jeg added han på face, men har ikke hørt noe. Det får meg jo til å tro at han ikke liker meg, men det kan jo hende det er en barriere for han også. Jeg tør i alle fall ikke si noe til han nå :O Men kan jeg spørre om han i det hele tatt har tatt noe kontakt med deg utenom når dere har vært på fest sammen? :) 

takk! og sorry for eventuell avsporing! 

Anonymkode: 945d1...91a

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, dette ligner litt på min situasjon. Har rotet sammen på fester 3-4 ganger.. Jeg added han på face, men har ikke hørt noe. Det får meg jo til å tro at han ikke liker meg, men det kan jo hende det er en barriere for han også. Jeg tør i alle fall ikke si noe til han nå :O Men kan jeg spørre om han i det hele tatt har tatt noe kontakt med deg utenom når dere har vært på fest sammen? :) 

takk! og sorry for eventuell avsporing! 

Anonymkode: 945d1...91a

Ja, han har snakket litt med meg på face, og sender en snap i ny og ne, men det er som oftest jeg som må ta kontakt/starte samtalen. Når jeg først foreslår å finne på noe så virker han ganske keen på det. Han har invitert meg til innflyttingsfest til helga, men jeg har såå lyst til å henge med han tidligere i uka også :lol:

Skrevet
1 time siden, Tåkedis skrev:

Jeg har blitt skikkelig forelska i en fyr som ifølge kompisen min er ganske sjenert når det kommer til jenter han liker (vi har felles vennegjeng). Kompisen er rimelig sikker på at fyren liker meg. Vi har møttes 5-6 ganger ute på byen med vennegjengen, da begge har vært ganske fulle, samt på noen hjemmefester. Da har det gått så langt at vi har klina og tukla med hverandre. Slikt er selvfølgelig veldig morsomt og spennende, men dette er en ordentlig fyr som jeg kan se for meg et seriøst forhold med, uten at jeg vil gå for fort fram og skremme han vekk. Derfor ba jeg han med på kino (var egentlig hans forslag for en stund tilbake) og han virket ganske nervøs, fniste og rødmet litt da jeg lente meg mot han for et tredje kyss :fnise: Jeg har ikke noe imot å være med han på ut byen osv, men hvis det skal bli noe mer mellom oss så burde vi jo kanskje treffes oftere, edru? Hva kan jeg foreslå at vi skal finne på? 

Noe enkelt som å gå en tur der dere bor, så velger dere jo selv hvor langt dere skal gå, jo bedre samtaler jo lenger går man ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så koselig å endelig høre noe positivt her på KG! :strix:

Anonymkode: 8e38a...034

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har flere guttevenner som passer inn i den beskrivelsen (sjenert, sier ikke mye, kan virke litt distansert). Jeg ville foreslå at dere kan ta en prat sammen på kafe, eller et sted som du vet han trives. Kanskje spørre han om hobbyer eller ting han liker å gjøre også ta det derfra. Liker han å gå fjellturer så kanskje du kan foreslå at dere to tar en tur snart. Viktigste er å få han til å slappe av, føle at han er i sitt ''rette miljø'' og ess. Lykke til videre!

Endret av Yuriko

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...