AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Har ikke rett på sykepenger, så arbeidsgiver ba meg skrive timer for tiden jeg jobber. Jeg er nyansatt, og har brukt mye tid på å sette meg inn i arbeidsoppgavene. Må nekter de å betale lønn fordi de mener at "arbeidet jeg har levert, ikke er nok." De lot meg også jobbe hjemmefra, men går nå tilbake på det. Har alt skriftlig, hva gjør jeg nå? Anonymkode: 99495...26b
stan Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Har du en arbeidskontrakt? Den bør jo regulere mye av dette.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 33 minutter siden, stan skrev: Har du en arbeidskontrakt? Den bør jo regulere mye av dette. Ja, men jeg har oppgitt årslønn. Så jeg skal jo få månedslønn fordelt på antall timer jeg har jobbet. Problemet er at arbeidsgiver, selv om de godkjente ordningen, nå går tilbake på dette. Har ikke fått lønn siden januar, det begynner å bli litt krise. Anonymkode: 99495...26b
stan Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 Hvorfor får du ikke sykepenger hvis du er syk? Er du ansatt og i arbeid har du jo rett på det.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 14 minutter siden, stan skrev: Hvorfor får du ikke sykepenger hvis du er syk? Er du ansatt og i arbeid har du jo rett på det. Har vel ikke jobbet fire uker før hun ble syk, da. Anonymkode: d194f...c6e
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #6 Skrevet 3. april 2016 18 minutter siden, stan skrev: Hvorfor får du ikke sykepenger hvis du er syk? Er du ansatt og i arbeid har du jo rett på det. Jeg hadde ikke jobbet lenge nok hos ny arbeidsgiver, og jobbet i utlandet ifjor. Anonymkode: 99495...26b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå