Gå til innhold

Er det rart jeg aldri har vært på "date?"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som ung mann har jeg aldri vært på date. Er det rart? Jeg har aldri spurt ei dame om å date, jeg har venta på at hun skal spør meg.

Har jo jentevenner og slikt, men ALDRI vært på date.

Funker det slik? 

Anonymkode: 71c28...8b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som ung mann har jeg aldri vært på date. Er det rart? Jeg har aldri spurt ei dame om å date, jeg har venta på at hun skal spør meg.

Funker det slik? 

Du er ikke alene. Tror det er ganske mange menn som går på rundgang hos damene.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må ta initiativet om du har lyst på date :) Nei, det er ikke rart at man som ung mann ikke har vært på date (kommer an på hvor ung du er da)

Anonymkode: 06953...427

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ta initiativet om du har lyst på date :) Nei, det er ikke rart at man som ung mann ikke har vært på date (kommer an på hvor ung du er da)

Anonymkode: 06953...427

23

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke rart at du aldri har vært på date. Dersom du har lyst til å date, derimot, må du nesten ta initiativet. 

Anonymkode: b7f38...fa6

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri spurt ei dame om å date, jeg har venta på at hun skal spør meg.

Funker det slik? 

Nei, og det er på tide å kjøre en ny taktikk her for 23 er ganske kjapt om 9år 32.

Husk at manneår går fortere enn kvinneår i denne alderen.

Skrevet

Har hatt den samme tankegangen men ikke på en negativ måte, 
men jeg har selv aldri vært på date - det har ikke vært nødvendig
om man kan si det slik. Syns ikke du skal putte så mye inn i betydningen 
av det :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og har kun vært på tre dater i løpet av mitt liv, første når jeg var 26, så nei det er ikke rart.

Anonymkode: 750bf...38d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Funker det slik? 

men du har erfaring med damer? har du noen ganger klina/rota med damer som du egentlig liker, men ikke tør be ut?

Anonymkode: d53ab...0d0

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men du har erfaring med damer? har du noen ganger klina/rota med damer som du egentlig liker, men ikke tør be ut?

Er ikke den fyren som roter/kliner rundt med damer, ønsker at det skal vær litt seriøst før jeg gjør sånt! mulig jeg er rar! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke den fyren som roter/kliner rundt med damer, ønsker at det skal vær litt seriøst før jeg gjør sånt! mulig jeg er rar! 

Det er mulig mange av dine jevnaldrende kan synes det er pussig eller uvanlig, men tro meg, kvinner liker sånt :)

Jeg er for øvrig kvinne på 35 som aldri har vært på date - mine forhold har aldri startet sånn :)

Finn en dame du liker og be henne ut - det verste som kan skje er at hun takker nei ;)

Anonymkode: 9b6e7...654

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig mange av dine jevnaldrende kan synes det er pussig eller uvanlig, men tro meg, kvinner liker sånt :)

Jeg er for øvrig kvinne på 35 som aldri har vært på date - mine forhold har aldri startet sånn :)

Finn en dame du liker og be henne ut - det verste som kan skje er at hun takker nei ;)

hvordan har dine forhold startet da? 

Skrevet (endret)

Jeg har heller aldri vært på date, hverken med eksen eller nåværende kjæreste, og heldigvis for det. I begge tilfeller utviklet relasjonene seg på en naturlig måte fra vi ble kjent til vi bli kjærester ved at vi rett og slett bare hang med hverandre - ikke ved at vi "avtale" å date. Ser for meg at en date ofte kan ende opp med å bli rimelig klein, særlig for meg som ikke er den store romantikeren i utgangspunktet. 

Endret av Clarity
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg tror dating er mer vanlig blandt de eldre (enn TS, ikke pensjonister). På din alder har jeg intrykk av at det er mer vanlig å "hooke ups" og "booty calls" .

AnonymBruker
Skrevet
Den Monday, April 04, 2016 at 11.35, AnonymBruker skrev:

hvordan har dine forhold startet da? 

Det siste startet ved at vi hadde en del felles kjente og fikk kontakt slik. Jeg kjedet meg, han var i byen og gjorde ærender, vi ble enige om å ta en burger. Vi hang sammen i flere timer, han kjørte meg hjem og ble med inn. Og siden hang vi bare sammen. Fort og gæli.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i flere forhold og er nå gift, men har aldri vært på "date". Er ikke tradisjonell "dating" en amerikansk greie?

Anonymkode: b9d37...cf1

Skrevet

Dating er bare kleint uansett, så du har ikke gått glipp av noe:roll:

AnonymBruker
Skrevet

1 time siden, Knirke skrev:

Dating er bare kleint uansett, så du har ikke gått glipp av noe:roll:

Så hvordan kommer man i forhold da? :)

ts 

AnonymBruker
Skrevet
Den 4. april 2016 at 12.47, Herr Heftig skrev:

Jeg tror dating er mer vanlig blandt de eldre (enn TS, ikke pensjonister). På din alder har jeg intrykk av at det er mer vanlig å "hooke ups" og "booty calls" .

Det er helt klart vanlig blant folk på TS sin alder også. Ikke minst er det ønskelig for mange jenter. 

Anonymkode: b7f38...fa6

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke rart at du er evig singel. Det er noe turn-off med folk som aldri klarer å ta initiativ til noe og er helt passive, ikke bare i datingr, men også i vennskap! 

Anonymkode: a330d...25b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...