Gå til innhold

Dusten sprutet meg i ansiktet!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 minutter siden, Chiubi skrev:

En fyr maste om å få sprute meg i ansiktet, og jeg sa nei. Han ga seg ikke, men fortsatte å mase. Til slutt sa jeg at det var greit, på én betingelse. At han skulle slikke meg ren etterpå... 

- Æsj! sa han. 

- Nettopp, sa jeg. 

:hoho:Mannfolk! 

Anonymkode: 6ddbf...943

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde jeg funnet ut av? :P det var absolutt ikke noe uhell, han sa "nå kommer jeg" og jeg forventet å få den på magen/brystene, istedenfor krøp han opp og ga den til meg i ansiktet/i munnen. 

Sa seff fra etterpå. 

Tråden var vel ment som en utblåsning og kanskje greit for andre menn som evnt leser denne at gjerne si fra/spør om det er greit å komme i ansiktet før den tid kommer. 

Jeg hadde aldri squirtet en fyr midt i ansiktet uten å si fra ass :P 

Anonymkode: 1a623...be1

Bra, da håper jeg du har fått blåst ut.

Da hadde han vel lyst til å prøve dette da. Han skulle ha spurt, før det ble sprut.

Men han vet det vel hva du mener om saken nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utrolig kvalmt og respektløst. Hadde tatt på meg klærne gitt han en slap og gått og aldri snakket med han igjen.

Anonymkode: e7d56...4c1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Herregud det er jo bare sæd, hvorfor ta slik på vei? Det hadde vel vært verre om det var tiss eller andre ting??
Forstår ikke at du synes det er så ekkelt egentlig, også liker vel de fleste menn når de får lov til å sprute i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruKG skrev:

Herregud det er jo bare sæd, hvorfor ta slik på vei? Det hadde vel vært verre om det var tiss eller andre ting??
Forstår ikke at du synes det er så ekkelt egentlig, også liker vel de fleste menn når de får lov til å sprute i ansiktet.

Jeg synes det er pirrende uansett om jeg får lov eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG
4 minutter siden, waco skrev:

Jeg synes det er pirrende uansett om jeg får lov eller ikke.

Du hadde ikke blitt mer kåt om jeg sa "sprut meg gjerne i ansiktet" enn om jeg sa "for guds skyld sprut et annet sted enn i ansiktet"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, FruKG skrev:

Du hadde ikke blitt mer kåt om jeg sa "sprut meg gjerne i ansiktet" enn om jeg sa "for guds skyld sprut et annet sted enn i ansiktet"?

Selvsagt er det bedre at ei jente geiper til deg og vil ha spruten i fjeset kontra ei som skjærer grimaser og som ikke vil at det skal gå for deg i ansiktet hennes.

Men noen ganger ligger brunsten i at kvinner sier neinei ikke i ansiktet, - men så sprutet jeg der allikevel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud det er bare sæd ikke syre det er snakk om. Kan tenke meg at du er en av dem som må ha kondom på når du gir en blow job i frykt for sperm I munnen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG
6 minutter siden, waco skrev:

Selvsagt er det bedre at ei jente geiper til deg og vil ha spruten i fjeset kontra ei som skjærer grimaser og som ikke vil at det skal gå for deg i ansiktet hennes.

Men noen ganger ligger brunsten i at kvinner sier neinei ikke i ansiktet, - men så sprutet jeg der allikevel.

Er det ikke mer opphissende for deg om hun faktisk vil?

Om jeg hadde runket deg til det kom for deg på ansiktet mitt og så sugd deg ren etterpå, så hadde det vært mindre opphissende enn om du bare spruta i ansiktet mitt selv om jeg hadde sagt nei først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, FruKG skrev:

Er det ikke mer opphissende for deg om hun faktisk vil?

Om jeg hadde runket deg til det kom for deg på ansiktet mitt og så sugd deg ren etterpå, så hadde det vært mindre opphissende enn om du bare spruta i ansiktet mitt selv om jeg hadde sagt nei først?

Nei tvert om. Det er best når kvinnen vil ha spruten selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, candykiss skrev:

Herregud det er bare sæd ikke syre det er snakk om. Kan tenke meg at du er en av dem som må ha kondom på når du gir en blow job i frykt for sperm I munnen..

Grøss og gru. Det hadde vært turnoff det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG
7 minutter siden, DeLorean skrev:

Grøss og gru. Det hadde vært turnoff det.

Å gi avsugninger med kondom er noe av det verste jeg vet. Da takker jeg heller nei til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sex med en fyr jeg har hatt litt random sex med over en ganske lang periode. Han har alltid spruta enten på magen/rumpa eller i kondomen. Men nå tok han seg friheten med å komme midt i ansiktet mitt! Hva faen? Hva med å spørre på forhånd? Følte meg så jævlig skitten og ekkel. 

Hadde jeg også gjort mot deg. Morsomt å se når noen blir irritert av det. De fleste blir ikke sur ;) 

7 timer siden, Chiubi skrev:

En fyr maste om å få sprute meg i ansiktet, og jeg sa nei. Han ga seg ikke, men fortsatte å mase. Til slutt sa jeg at det var greit, på én betingelse. At han skulle slikke meg ren etterpå... 

- Æsj! sa han. 

- Nettopp, sa jeg. 

For en dust som sier nei til sånt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Klopp
2 timer siden, FruKG skrev:

Kan tenke meg de som synes det er ekkelt ikke er vant med sex og sæd. Eller så er de jævlig fisefine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Chiubi skrev:

- Æsj! sa han. 

- Nettopp, sa jeg. 

:fnise::fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var utrolig respektløst av han å sprute deg i ansiktet uten at han hadde spurt deg om det først! For en drittsekk, håper at du dumper han og ber han dra et visst sted. 

Anonymkode: 2af79...a28

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest HarryDotter
Den 3.4.2016 at 22.18, AnonymBruker skrev:

Han er ikke helt random, les innlegget på nytt. 

Har selvsagt vasket meg. Jeg bare skjønner ikke at han plutselig fant det naturlig å sprute meg i ansiktet sånn helt uten videre.

Han burde selvsagt spurt om det var greit for deg. Vel og merke om han trykte kuken rett foran fjeset ditt når spruten kom. Men som flere her har nevnt, kan man være uheldig med spruten også. Noen ganger kommer det litt brått og kan ha kraftig trykk, så vi kan være uheldige vetu :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjolleri
14 timer siden, FruKG skrev:

Nå liker jeg akkurat det selv, men det er da faen ikke greit å gjøre noe sånt uten å ha kommunisert om preferanser for det først. 

Jeg hadde ikke hatt sex med fyren igjen grunnet manglende antenner om vi ikke hadde en forståelse av at det var noe begge likte. Det er en passelig intim og personlig greie, iallefall for meg. 

Du kan jo ikke bestemme om det er bedre eller verre enn noe annet. For endel er tiss en helt flott greie å få på seg, og andre ting vi ikke trenger snakke om. Ikke noe man sprer om seg overalt uten antenner. 

Endret av Fjolleri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OxBall

Hvis jeg hopper av i svingen, så går spruten min fra musa og helt opp til ansiktet, eller lengere. Har heldigvis ikke mottatt noen negative kommentarer på at spruten går ansiktet og håret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, OxBall skrev:

Hvis jeg hopper av i svingen, så går spruten min fra musa og helt opp til ansiktet, eller lengere. Har heldigvis ikke mottatt noen negative kommentarer på at spruten går ansiktet og håret :)

Dette var som sagt ikke noe uhell. Han flyttet seg rett før han kom og stod over meg mens han sprutet meg i ansiktet. 

Jævelig festlig sikkert for noen, ikke fullt så festlig for meg. Hadde han spurt på forhånd hadde det vært noe annet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...