AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Hei! Jeg har et lite problem. Jeg lot en tallerken stå litt for lenge uten å vaske den. Det har nå gjort at den har fått røde merker etter maten som ikke går vekk ved håndvask. Finnes det en effektiv måte å fjerne dette på? Det er bare svake merker, men tydelig nok til at det synes på en hvit tallerken. Anonymkode: 493ac...30c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Hva slags tallerken er det som tar farge av maten? Plast? Keramikk av dårlig kvalitet, med porøs glasur? Hvis ikke Zalo tar knekken på det ville jeg blitt skeptisk til hele tallerkenen, skal jeg være ærlig. Om tomatsausen kan trekke inn i godset vil nok andre ting kunne trekke inn også, og det høres ikke bra ut. Anonymkode: 20a31...f75
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Da jeg jobbet på kafé pleide vi iblant å legge koppene som var kaffefarget en times tid i (svakt!) klorvann før vi vasket det i maskinen. Det hjalp Anonymkode: d5edc...929
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå