AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1 Del Skrevet 3. april 2016 Tenker å bytte fra abonnementet mitt hos Brilleland og heller kjøpe linser på nett, ser jo at det er myyye penger å spare. Linsekontroll kan jeg heller betale ved siden av. Så, til dere som kjøper linsene deres på nett: Hvor kjøper dere de? Hvilke typer og merker kjøper dere? Anonymkode: fe3d9...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #2 Del Skrevet 3. april 2016 Anyone? Anonymkode: fe3d9...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #3 Del Skrevet 3. april 2016 shopping4net har jeg handlet fra i åresvis. Alltid fornøyd! Anonymkode: 8d0cc...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 3. april 2016 #4 Del Skrevet 3. april 2016 Kjøper på lenses4net. Focus Dailies Toric Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attami Skrevet 3. april 2016 #5 Del Skrevet 3. april 2016 Finner den billigste hvert halvår når jeg handler nye linser. Skriver på esken hva jeg betalte og fra hvor og sammenlikner og finner også gyldige rabattkoder. Kjøper alltid samme merke og sjekker synet jevnlig hos optiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #6 Del Skrevet 3. april 2016 Det varierer etter hvilke tilbud de enkelte har. Oftest lensstore eller lensway. Sjekker på prisjakt. Anonymkode: fe116...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå