AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Hvor vanlig er det og ikke nesten å ha synlig mage i UKE 16? Venninnen min har født før, så lurer på om det har noe å si om hun har båret barn tidligere? Tnx Anonymkode: 4ec1e...440
Tinuwiel Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Jeg er uke 31+5 og har nesten ikke mage, ser bare litt oppblåst ut. Så å ikke ha mage i uke 16 er helt vanlig, det er også helt vanlig å ha en godt synlig mage i uke 16. Alle er forskjellige og alt er like vanlig. Babyen ligger forskjellig fra person til person og fra graviditet til graviditet
Gjest GulSol Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Er uke 20 og har enda ikke noe særlig synlig mage. Det er ganske normalt. De som har bært barn før får som regel mage før syns jeg å ha lest. Bildet her viser to gravide med termin få uker fra hverandre. Begge deler er like normalt.
miore Skrevet 4. april 2016 #4 Skrevet 4. april 2016 Dette var meg i uke 16. Syntes selv jeg var blitt ganske så stor ( ) i og med at jeg var slank i utgangspunktet, og jeg var helt sikker på at jeg bare lyste gravid i lange baner. Nå når jeg gravde frem blidet igjen ser jeg jo nå at jeg sikkert ikke så max gravid ut for folk som ikke kjente meg
lunamuna Skrevet 4. april 2016 #5 Skrevet 4. april 2016 Jeg har ikke fått særlig til mage før rundt uke 25 i mine svangerskap, og folk som ikke har visst jeg har vært gravid, har ikke tørt å spørre forsiktig om jeg faktisk var gravid før jeg var rundt 30 uker. Jeg har nok fått noe større mage tidligere for hvert svangerskap, men ingen gravidmage før rundt uke 25, felles for alle svangerskapene. Det er altså helt normalt, og individuelt når en får mage.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #6 Skrevet 4. april 2016 Med nr 1 så hadde jeg ikke synlig mage før i uke 34 og da først hendte det folk spurte om jeg var gravid. Med nr 2 var jeg synlig gravid i uke 18-20. Anonymkode: 0d313...59b
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #7 Skrevet 4. april 2016 Fikk ikke mage før i uke 25. Anonymkode: 37a3b...c29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå