Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke norsk som morsmål. 

Jeg har stor interesse for mat, men ser at det kan bli vanskelig å fylle bloggen med bare matoppskrifter,  og bilder om det. Jeg har stor interesse for fisking, og det blir mye matretter av fisk. Så er det fjell og skogsturer. Tre store interesser i mitt liv. Det blir nok mest om mat. Norsk mat, og mat fra mitt land, som nordmenn har stor interesse av. Blir det litt dumt, og ha de tre tingene på en blogg? Har ikke sett på hvilke bloggside jeg vil starte. Noen som er mer populær enn andre? Blogg.no?  Så var det navn. Når det blir flere ting, hva ville dere lagt vekt på? Blir litt dumt med mat, fisk og fjell. Er det mulighet for rettefunksjon på bloggene? Siden  norsken ikke er perfekt, og har sett her inne, kritikken som gis på enkelte blogger og skrivefeil.

Takk for at du leste.

Anonymkode: 08f3b...9fd

Skrevet

Etter min mening kan du finfint blande de temaene, da har du også litt å variere i, når du skal skrive innlegg :)

Når det kommer til plattform er det jo flere ting å velge i, og om du vil at bloggen skal bli "oppdaget" ganske fort, er vel blogg.no en grei start :) Selv har jeg en hobbyblogg hos wordpress, fordi de har et publiseringsverktøy jeg liker bedre enn både blogg.no og blogspot sitt :)

Navn og retteprogram har jeg dessverre ikke noe forslag på :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det kan bli litt rart å ha tre slike temaer, men du kan jo prøve å få alt til å handle om mat på et vis? Skrive om turmat, mat man finner i naturen, info om ulike fiskesorter og hva de egner seg til/smaker godt sammen med etc. Så kan du illustrere innleggene med bilder fra fjellturer. 

Nettleseren google chrome har retteprogram, men det går jo kun på skrivefeil og ikke på gramatikk.

Anonymkode: 20d7d...085

AnonymBruker
Skrevet

Takk til dere som svart. 

Hva er forskjellen på de plattformer, som nevnes? Store?

Og hva syns dere om skrivingen min i HI?

Selv om jeg bruker lang tid, og prøver så godt jeg kan, så får jeg mye negativitet på div.forum for skrivingen min. 

Skrevet (endret)

Jeg synes du skriver veldig godt norsk, bedre enn mange innfødte faktisk ;) og så lenge man vet på forhånd at norsk ikke er ditt morsmål, så er småfeil uansett "tilgitt" og ikke noe jeg hadde hengt meg opp i allfall :-)

Som navneforslag til siden din...det er jo tre forskjellige hobbyer du skal skrive om, så hvorfor ikke "MineHobbyer" eller noe sånn? Altså ikke noe navn som spesifikt nevner alle tre interessene, for det ville bli for tungvindt? Eller, la oss si du heter Anna, kunne du kalt den "AnnasHobbyer" f.eks.?

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Skal tenke videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...