Ayumi Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Hei! Jeg prøvde kolokrem for første gang i dag. Jeg fulgte bruksanvisningen, vasket først brynene med sminkefjerner, så med vann, også tørket jeg de med en ren klut. Lagde blandingen, og lot den først sitte på i 5 minutter, tørket av med tørr klut, brynene var fortsatt like lyse. La på blandingen på nytt lot den sitte i 15 minutter, fortsatt ikke noe resultat. La på produktet på nytt da tilsatte jeg mer av hydrogeperoksiden ettersom den skal gjøre fargen sterkere (11 dråper, mot 7 første gangen), lot sitte i 22 minutter, nok en gang skjedde ingenting. Jeg har farget brynene i salong tidligere, fargen er da borte etter en uke. Noen med råd til hvorfor det ikke fungerer?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 Samme her. Litt mørkere, bortkastede kr Anonymkode: c977a...563
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #3 Skrevet 3. april 2016 Har du grått hår? Har hørt noe om at det ikke holder på farge fordi det er mer porøst Anonymkode: 30430...7af 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #4 Skrevet 3. april 2016 Prøv depend 40 days, farge for vipper og bryn. Den fungerer etter 5 minutter. Jeg har det på i 10-15 min på brynene. Og 20-30 min på vippene. Sitter som et skudd. Husk at du må ha alt tørt før påføring og ikke noe olje el krem som sitter igjen i huden /håret. På morgenen før jeg vasker ansiktet er perfekt. Eller 15 minutter etter at jeg har tatt av makeup på kvelden før jeg skal legge meg. Anonymkode: 6691b...27b 1
Thorn Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 Kolokrem har endret oppskrift, har dessverre også merket at effekten har blitt dårligere. Jeg får resultat, men det tar lenger tid enn før, og det blir ikke like mørkt. Men kan det hende at sminkefjerneren din inneholder olje eller silikon? I så fall kan jeg tenke meg at det kan forhindre at fargen fester seg som den skal.
Ayumi Skrevet 3. april 2016 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2016 Jeg brukte den rosa flaska til Garnier, usikker på innholdet, men jeg kan årøve noen sminkeservietter nå
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #7 Skrevet 3. april 2016 Jeg vil anbefale deg å bruke varmt vann og klut etter at du har brukt rens. Lag det bli helt tørt ca 15 min før du bruker farge uansett merke. Anonymkode: 6691b...27b 1
Perelandra Skrevet 4. april 2016 #8 Skrevet 4. april 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil anbefale deg å bruke varmt vann og klut etter at du har brukt rens. Lag det bli helt tørt ca 15 min før du bruker farge uansett merke. Anonymkode: 6691b...27b Ja, vask øyenbrynene med klut, varmt vann og såpe eller sjampo før du farger dem. Jeg synes også at fargene fra Depend er bedre enn Colokrem. Ellers anbefaler jeg veldig fargene fra Refectocil. Så vidt jeg har skjønt, er det farger som brukes i salonger. De gir mer intens farge, og finnes i flere fargevarianter som du kan blande selv.
minsinn Skrevet 4. april 2016 #9 Skrevet 4. april 2016 Jeg liker Kolokrem veldig godt, og synes den er mer holdbar enn Depend sin hurtigfarge. Vasker brynene med vann først, sånn at det ikke henger igjen noe sminke eller sminkefjerner/rensemidler. Det er viktig at hårene er rene og uten noen "film" for at de skal ta farge. Jeg blander med 10 dråper hydrogenperodsyd på ca 2 cm krem. Så smører jeg godt på - bruker børste både frem og tilbake, for at alle hårene skal bli godt dekket av blandingen. Jeg lar det sitte 15-20 minutter (tar jeg mindre enn 15 minutter så synes jeg ikke det har blitt noe farge av det). Så fjerner jeg kremen med en tørr bomullsdott, og vasker med en våt. Mine bryn er naturlig mørke med noen grå innimellom. Jeg bruker fargen brunsort, og resultatet blir veldig bra. Jeg pleier også å smøre litt vaselin over og under brynet for at fargen ikke skal sette seg i huden.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #10 Skrevet 4. april 2016 Jeg mente å si at depend 40 days er å anbefale foran depend 3 minutes og kolokrem. Anonymkode: 6691b...27b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå