AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #1 Skrevet 3. april 2016 Har alltid tenkt på meg som underdanig i senga, men jeg liker også å "provosere" litt.. Liker bdsm sex, og hvis fyren klasser til meg (med tillatelse selvsagt), så liker jeg å klasse tilbake, sånn at han blir "sint" og er enda hardere med meg.. Liker også å småbite penisen hans under BJ, bare får å få straff. Hvis jeg blir spyttet på, så spytter jeg tilbake.. Er jeg underdanig eller hva? Anonymkode: 36476...3b1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #2 Skrevet 3. april 2016 "Brat"? Eller primal? Google Anonymkode: b64dc...20f 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 2 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Høres mer ut som en 'brat'. Men er "brat" en submissive? Anonymkode: 36476...3b1
Fjompen Skrevet 3. april 2016 #6 Skrevet 3. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er "brat" en submissive? Anonymkode: 36476...3b1 En avart av submissiv ja. Ramp/Brat liker å provosere frem tyn. Den beste måten å håndtere dem på er et sjokk-halsbånd, eller å sette dem igang med noe kjedelig i skammekroken, og se dem implodere.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #7 Skrevet 3. april 2016 2 minutter siden, Fjompen skrev: En avart av submissiv ja. Ramp/Brat liker å provosere frem tyn. Den beste måten å håndtere dem på er et sjokk-halsbånd, eller å sette dem igang med noe kjedelig i skammekroken, og se dem implodere. 1) kan jeg fortsatt kalle meg submissive til partnere eller burde jeg bruke brat? 2) hva mener du med det siste? Anonymkode: 36476...3b1
Fjompen Skrevet 3. april 2016 #8 Skrevet 3. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: 1) kan jeg fortsatt kalle meg submissive til partnere eller burde jeg bruke brat? 2) hva mener du med det siste? Anonymkode: 36476...3b1 Du kan omtale deg som akkurat hva du vil. Jeg ville brukt "brat/ramp" fordi det er en helt spesiell form for underdanighet. Det siste var en spøk, men det som ligger bak det er at rampejenter trenger en motpart som setter pris på det. Stadig ramping,pirking, trassing osv kan bli slitsomt for en som forventer en jente som tenner på selve lydigheten, eller en jente som tenner på å ha; og etterleve regler for oppførsel f.eks. Når det kommer til skammekroken, så vil jo det å legge ei ramp over fanget for seriøs spanking kun være en belønning. Vil man opptre "oppdragende" så må man kontre med noe som ikke er spesielt gøy for rampen. Som f.eks skammekrok. Vil du derimot kun herje, så vil en rampejente servere deg en lang rekke ting å "ta henne på" på sølvfat, ganske raskt. Det handler litt om hva din motpart liker, og hvordan han/hun interakterer.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #9 Skrevet 3. april 2016 2 minutter siden, Fjompen skrev: Du kan omtale deg som akkurat hva du vil. Jeg ville brukt "brat/ramp" fordi det er en helt spesiell form for underdanighet. Det siste var en spøk, men det som ligger bak det er at rampejenter trenger en motpart som setter pris på det. Stadig ramping,pirking, trassing osv kan bli slitsomt for en som forventer en jente som tenner på selve lydigheten, eller en jente som tenner på å ha; og etterleve regler for oppførsel f.eks. Når det kommer til skammekroken, så vil jo det å legge ei ramp over fanget for seriøs spanking kun være en belønning. Vil man opptre "oppdragende" så må man kontre med noe som ikke er spesielt gøy for rampen. Som f.eks skammekrok. Vil du derimot kun herje, så vil en rampejente servere deg en lang rekke ting å "ta henne på" på sølvfat, ganske raskt. Det handler litt om hva din motpart liker, og hvordan han/hun interakterer. Skjønner. Jeg elsker å bli straffet, så å bli satt i en skammekrok og bli oversett hadde vært ille for meg.. Jeg syns det er vanskelig dette med å være submissive og samtidig like å provosere, syns selv at jeg blir litt masete. Finner heller ingen som straffer meg hardt og lenge nok... Er ikke lett å ikke være A4 Anonymkode: 36476...3b1
Fjompen Skrevet 3. april 2016 #10 Skrevet 3. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Jeg elsker å bli straffet, så å bli satt i en skammekrok og bli oversett hadde vært ille for meg.. Jeg syns det er vanskelig dette med å være submissive og samtidig like å provosere, syns selv at jeg blir litt masete. Finner heller ingen som straffer meg hardt og lenge nok... Er ikke lett å ikke være A4 Anonymkode: 36476...3b1 Jeg vil tro du finner roen i en fastere relasjon, der du får såpass mye tyn at det blir nok, og at du blir litt "satt på plass". Så, ikke mist motet.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #11 Skrevet 3. april 2016 5 minutter siden, Fjompen skrev: Jeg vil tro du finner roen i en fastere relasjon, der du får såpass mye tyn at det blir nok, og at du blir litt "satt på plass". Så, ikke mist motet. Tror du jeg er sånn fordi jeg ikke blir ydmyket og straffet hardt nok? Anonymkode: 36476...3b1
Fjompen Skrevet 3. april 2016 #13 Skrevet 3. april 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du jeg er sånn fordi jeg ikke blir ydmyket og straffet hardt nok? Anonymkode: 36476...3b1 Det er jo helt umulig å vite, vi reagerer alle forskjellig. Men jeg kjenner til de som er bratty helt til de har fått nok oppmerksomhet/tyn ja. Jeg anbefaler deg, som katten2.0 å sjekke ut Fetlife.com. Det kan kanskje virke både litt overveldende og litt tomt i starten, men det finnes en rekke grupper og irl-foreninger som kan hjelpe deg med svar på spørsmålene dine. Bor du i Oslo så er det to passende irl-arrangementer allerede i morgen og tirsdag. For mer info om det, send meg en PM.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #14 Skrevet 4. april 2016 7 timer siden, Katten.2.0 skrev: Sjekk ut fetlife.com. 6 timer siden, Fjompen skrev: Det er jo helt umulig å vite, vi reagerer alle forskjellig. Men jeg kjenner til de som er bratty helt til de har fått nok oppmerksomhet/tyn ja. Jeg anbefaler deg, som katten2.0 å sjekke ut Fetlife.com. Det kan kanskje virke både litt overveldende og litt tomt i starten, men det finnes en rekke grupper og irl-foreninger som kan hjelpe deg med svar på spørsmålene dine. Bor du i Oslo så er det to passende irl-arrangementer allerede i morgen og tirsdag. For mer info om det, send meg en PM. Jeg har hørt om fetlife, men tror ikke jeg skal registrere meg der helt enda. Men da har jeg fått litt mer forklaring på "hva jeg er", var det jeg var ute etter Og ja, jeg bor i Oslo-området, men tror ikke slike treff er noe for meg, er litt for ung til slikt. TS Anonymkode: 36476...3b1
draug 75 Skrevet 4. april 2016 #15 Skrevet 4. april 2016 Åfy... Brat. Det er det du er. Underart av masocist. Provosere fram straff... "Skal du være streng mot meg, hæ? Må du straffe meg nå." Det er nevnt tidligere å sette dem til noe kjedelig i skammekroken, og er en god ide.
Katten.2.0 Skrevet 4. april 2016 #16 Skrevet 4. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt om fetlife, men tror ikke jeg skal registrere meg der helt enda. Men da har jeg fått litt mer forklaring på "hva jeg er", var det jeg var ute etter Og ja, jeg bor i Oslo-området, men tror ikke slike treff er noe for meg, er litt for ung til slikt. TS Anonymkode: 36476...3b1 Det er ikke nødvendigvis et ille sted. Det er mye informasjon der og et godt miljø. Selvfølgelig kommer alle de kåte idiotene i tillegg, men slik er det overalt på nettet.
Fjompen Skrevet 4. april 2016 #17 Skrevet 4. april 2016 2 timer siden, Katten.2.0 skrev: Det er ikke nødvendigvis et ille sted. Det er mye informasjon der og et godt miljø. Selvfølgelig kommer alle de kåte idiotene i tillegg, men slik er det overalt på nettet. Evt så kan forumet til ungbdsm.no være et greit sted.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #18 Skrevet 4. april 2016 4 timer siden, draug 75 skrev: Åfy... Brat. Det er det du er. Underart av masocist. Provosere fram straff... "Skal du være streng mot meg, hæ? Må du straffe meg nå." Det er nevnt tidligere å sette dem til noe kjedelig i skammekroken, og er en god ide. Usikker på det med skammekroken, tror jeg hadde blitt jævelig kåt av å ikke bli straffet eller få noe form for oppmerksomhet. TS Anonymkode: 36476...3b1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #19 Skrevet 4. april 2016 3 timer siden, Katten.2.0 skrev: Det er ikke nødvendigvis et ille sted. Det er mye informasjon der og et godt miljø. Selvfølgelig kommer alle de kåte idiotene i tillegg, men slik er det overalt på nettet. 1 time siden, Fjompen skrev: Evt så kan forumet til ungbdsm.no være et greit sted. Jeg ønsker liksom å leve ut dette i et fremtidige parforhold, så ønsker ikke å finne en lekepartnere eller treffe likesinnede. Dette er min mørke hemmelighet Anonymkode: 36476...3b1
kisskissbangbang Skrevet 4. april 2016 #20 Skrevet 4. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker liksom å leve ut dette i et fremtidige parforhold, så ønsker ikke å finne en lekepartnere eller treffe likesinnede. Dette er min mørke hemmelighet Anonymkode: 36476...3b1 Hva tror du fetlife er? Det er ikke en ren sexside, det er et community for folk som liker bdsm/kink. For helt vanlige folk som deg. For å øke sjansene dine for å finne en person som liker de samme tingene som deg er jo fetlife en strålende plass å begynne. Hvorfor sånn motstand mot det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå