Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #1 Skrevet 22. oktober 2004 Hvilke butikker i Trondheim selger Nudie - og har litt utvalg? Har vært på Retro, der hadde de bare 1 modell... Syns det var litt lite utvalg på Carlings også... har jeg gått glipp av noe? :-)
Gjest the imp Skrevet 22. oktober 2004 #2 Skrevet 22. oktober 2004 På Carlings skal de ha Nudie, er du jente så husk at Nudie har skiftet navn på jentekolleksjonen sin til Denimbird? (tror jeg det var)
Tusseline Skrevet 22. oktober 2004 #3 Skrevet 22. oktober 2004 Er ikke særlig kjent i Trondheim, men dersom Abstinense er å finne i området, fører iallefall de Nudie.
Gjest gloria Skrevet 23. oktober 2004 #4 Skrevet 23. oktober 2004 Er ikke særlig kjent i Trondheim' date=' men dersom Abstinense er å finne i området, fører iallefall de Nudie.[/quote'] Tror ikke Abstinenze er en kjede, og finnes nok bare i Stavanger. Men se etter typiske jeans butikker..
Tuddelidu Skrevet 23. oktober 2004 #5 Skrevet 23. oktober 2004 Hvor ligger Retro i Trondheim egentlig??
Windy Skrevet 23. oktober 2004 #6 Skrevet 23. oktober 2004 Ang. Retro: Jeg synes å huske at det ligger én butikk i gågata (aner ikke hva gata heter). Tror det er en til som ligger i Carl Johansgt. (bakgate) like nedenfor Byhaven. Håper du skjønte noe av dette? :-?
Ephemera Skrevet 23. oktober 2004 #7 Skrevet 23. oktober 2004 Joda, stemmer at det er to Retro-butikker i Trondheim: en i Thomas Angells gate (gågata) og en i Carl Johans gate. Men Nudie jeans er jeg ganske blank på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå