Klips Skrevet 17. juli 2002 #1 Del Skrevet 17. juli 2002 eller hva det nå heter er bare helt lekker. glitrer så stemningsfullt, får lyst til å gifte meg igjen, jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. juli 2002 #2 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg får assosiasjoner tilbake til 80- tallet jeg. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 17. juli 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 17. juli 2002 kom nå ikke her og si at ikke 80-tallet var litt moro, da. Hilsen Klips :o liker alt som blinker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. juli 2002 #4 Del Skrevet 17. juli 2002 Digger 80- tallet. Bare venter på å få invitasjone til en 80- tallsparty. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 18. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 18. juli 2002 Skal jeg fortelle deg noe skikkelig trist, care? I vår fikk jeg en invitasjon til 80-tallsfest her i Oslo, et kjempearrangement for venners venners venner osv, med Pat Sharp Og så glemte jeg å melde meg på innen fristen! Klarer fremdeles nesten ikke å tenke på det uten å gråte :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. juli 2002 #6 Del Skrevet 18. juli 2002 uff :cry: det var synd. En slik sjanse byr seg vel ikke igjen... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 20. juli 2002 #7 Del Skrevet 20. juli 2002 Jeg måtte bytte avatar. Fikk ikke lov av Gry å ha den!!!!!!! :evil: Dårlig gjort..... Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 20. juli 2002 #8 Del Skrevet 20. juli 2002 Åhhh jeg syns at den du har nå er MYYYYE finere! Sååååå søt liten bamse (på uttrykket til bamsen så ser det ut som han er litt lei av å poppe opp av den pakken hele tiden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 21. juli 2002 #9 Del Skrevet 21. juli 2002 Jeg måtte bytte avatar. Fikk ikke lov av Gry å ha den!!!!!!! :evil: Dårlig gjort..... Ismen Grunnen var at den ikke holdt seg innenfor målene vi krever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå