Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg begynner å bli ganske nervøs, er nå 6 dager på overtid og har enda ikke fått mensen. Gått med mensmurringer i en hel uke nå uten at noe skjer. Har dog heller ikke noe særlig graviditetssymptomer, utenom at jeg er ganske så øm nederst i magen. Så jeg tok en test i går kveld. Kan noen fortelle meg om det er to streker der? Jeg har sett meg blind. 

Takker så mye for svar.

image.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanskelig å si, men 6 dager på overtid burde bli mer rosa. Jeg ser muligens en grå strek, men synes ikke den er noe rosa (skyggestrek?) Test med morgenurin..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ta en annen test, feks CB. Er dette RSFU? De viser ofte skyggestreker.

Anonymkode: 3edaf...b8f

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta en annen test, feks CB. Er dette RSFU? De viser ofte skyggestreker.

Så da kan den være negativ ? :)

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Barnelykke skrev:

Så da kan den være negativ ? :)

Den kan være negativ og den kan være positiv. Jeg foretrekker CB, men den fås jo bare på apoteket. Skjønner at RFSU er lettere tilgjengelig. Sist jeg testet med RFSU fikk jeg lik din, men så plutselig forsvant alt. Noe galt med testen visstnok. Så jeg boikotter de nå :laugh:

Kjøp en ny fra annet merke og test med morgenurin. Lykke til! 

Skrevet

Jeg ser en strek, men klarer ikke å se fargen på den. Etter min erfaring er skyggestreker svakere enn dette, og jeg synes at streker vanligvis blir mye svakere når man tar bilde av dem. Så jeg heller mot at du er gravid, men at kanskje egget festet seg sent eller eggløsningen kom sent? Vent noen dager og ta ny test, gjerne et annet merke.

• Liker 1
Skrevet

Ser også en strek, men vanskelig å se om den har farge. Ville prøvd en annen type test...

Skrevet

Skal kjøpe ny test og prøve cb. Takker veldig for svar. Hadde en til liggende av samme merke som jeg prøvde nå nettopp bare for å gjøre det. Og da føler jeg at streken ble mer rosa. Har ikke veldig peiling på dette teste greiene, er min 2 mnd som prøver nemlig.

image.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Vel jeg ser en strek :) Men før du tar gleden på forskudd, ta en til. Er veldig trist om det skulle vise seg å være feil svar :/

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Barnelykke skrev:

Skal kjøpe ny test og prøve cb. Takker veldig for svar. Hadde en til liggende av samme merke som jeg prøvde nå nettopp bare for å gjøre det. Og da føler jeg at streken ble mer rosa. Har ikke veldig peiling på dette teste greiene, er min 2 mnd som prøver nemlig.

image.jpeg

Denne ser veldig positiv ut :) 

Anonymkode: f2eb7...e72

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne ser veldig positiv ut :) 

Anonymkode: f2eb7...e72

Ja, den ser mye mer rosa ut og egentlig mye mer tydelig :) men får ta en skikkelig test før jeg Evt sier noe !

Skrevet

Hva kan det egentlig bety at den er så svak ?

AnonymBruker
Skrevet

At eggløsningen var senere enn du trodde.

Anonymkode: 38566...f5e

Skrevet

Ja, den andre testen ser absolutt rosa ut. Slik var min test også, og jeg var gravid. Hvisker "gratulerer" (men ta en test til for sikkerhets skyld?).

Skrevet

Fikk positiv cb i dag på morgenurin! Så da vet jeg Iallefall at de testene jeg tok var positiv.  

image.jpeg

• Liker 4
Skrevet

Det var kjekt, gratulerer!

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Harlekin skrev:

Det var kjekt, gratulerer!

Tusen takk ! ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...