Gå til innhold

Når legger du deg når du har fri dagen etter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når legger du deg når du har fri dagen etter og ikke trenger å stå tidlig opp?

Selv legger jeg meg som regel senest klokken 22 uansett og har fått inntrykk av at folk rundt meg synes dette er ekstremt tidlig, spesielt i helger og ferier. Så hva er vanlig rundt om i de tusen hjem?

Anonymkode: a7ce9...018

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ikke skal noe spesielt legger jeg meg ca. til samme tid, kanskje en time seinere. Hvis ikke blir det så brutalt når mandagen kommer. Funker bedre å holde en noenlunde jevn døgnrytme. 

AnonymBruker
Skrevet

Alt fra klokken 22 til 06. 

Anonymkode: 028fe...221

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Legger meg når jeg er trøtt 😴

Anonymkode: de4e9...c09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, drikkerbrushverdag skrev:

Hvis jeg ikke skal noe spesielt legger jeg meg ca. til samme tid, kanskje en time seinere. Hvis ikke blir det så brutalt når mandagen kommer. Funker bedre å holde en noenlunde jevn døgnrytme. 

Ja, dette er en viktig presisering. Mener selvsagt når man ikke gjør noe spesielt. Altså at man bare er hjemme og ikke har fest eller gjester eller lignende. 

Anonymkode: a7ce9...018

Skrevet

Jeg legger meg til samme tid som i ukedager, sånn ca 21-22. Jeg pleier å være trøtt da, også orker jeg ikke å snu døgnrytmen min fordi jeg har fri.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne si det samme som de ovenfor. Legger meg 4 på fredager (natt til lørdag), 2-3 på lørdager (natt til søndag), resten av uka legger jeg meg 21:00-22:00 på kvelden.

Anonymkode: 3725c...60e

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på, alt fra 23-0300 avhengig av hva jeg gjør. 

Anonymkode: 7a101...351

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg bare sitter hjemme legger jeg meg mellom 23 og 01:30 vil jeg tro. Pleier å legge meg rundt elleve uansett så det er sjelden noe problem med døgnrytmen. Er jeg på fylla en kveld er jeg uansett så sliten dagen etterpå at jeg sovner som en stein på kvelden selv om jeg sover bort halve dagen.

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Har ikke noe fast leggetid, legger meg når jeg føler meg trøtt. Som regel blir det mellom 00-02 :)

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Prøver å legge meg kl 23, men sover sjeldent mye om natta??

Gjest Rose11
Skrevet

Legger meg som regel en gang mellom 23 og  24. Kan hende det blir litt senere eller tidligere,  men som regel rundt den tiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Alltid etter tolv. Som oftest rundt 2-2:30, spørs hvor trøtt jeg er. 

Anonymkode: 71dc0...b6c

Skrevet

Jeg prøver og ønsker å holde meg våken, men dupper av på sofaen rundt 21-22:00. Legger meg vanligvis da på hverdager. Liker uansett å stå opp tidlig i helgene så det gjør meg ingenting. Sjeldent jeg legger meg etter tolv.

Skrevet

Det kommer litt an på. Jeg er student i tillegg til at jeg jobber deltid. I begynnelsen av semesteret legger jeg meg ofte til vanlig tid selv om jeg har fri dagen etterpå, for ikke å snu døgnrytmen. På slutten av semesteret hvor jeg kun leser til eksamen på egenhånd, legger jeg meg når det måtte passe meg. Døgnrytmen min er ikke så farlig i forhold til jobben, da jeg som oftest kun jobber ettermiddags-vakter uansett. Likevel er det sjeldent jeg legger meg senere enn rundt ett da. Blir ofte trøtt før det :P

AnonymBruker
Skrevet

Alt fra kl ti til midnatt. Jeg foretrekker å få legge meg før kl 23, jeg er stort sett altlid dødstrøtt i 22-tiden. Men det er ikke alltid mulig å kombinere det med å få legge seg tidlig med å være sosial. 

Anonymkode: 8f1f1...cc6

Skrevet

En gang mellom 21.30 og 05.30.

• Liker 1
Skrevet

Som regel mellom 22 og 23. Fungerer klart best med fast døgnrytme, så prøver å holde det også i helgene.

Skrevet

det eneste som legger seg er kiloene med sjokoladekake og iskrem i magesekken

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...